تاریخ انتشار: 1395/12/18 19:17
کد خبر: 224376

پرسپولیس در آستانه‌ی محرومیت و کسر امتیاز

به اعلام رای پرونده ژوزه مانوئل در دادگاه عالی ورزش نزدیک می‌شویم.
پرسپولیس در آستانه‌ی محرومیت و کسر امتیاز

هر روز به اعلام رای پرونده ژوزه مانوئل در دادگاه عالی ورزش نزدیک می‌شویم اما حتی در صحبت‌های مسوولان باشگاه پرسپولیس و معاون حقوقی این باشگاه هم نشانه‌هایی از امیدواری در رقم خوردن سرنوشت پرونده به سود این باشگاه دیده نمی‌شود.

با توجه به اینکه ژوزه حتی حاضر به مذاکره هم نیست به نظر می‌رسد رای دادگاه عالی ورزش به سود او تمام شود؛ رایی که دیگر قابل تجدید نظر هم نیست و با هدر رفتن چندصد میلیون تومان دیگر در نهایت مهلت چند روزه‌ای داده می‌شود تا پرسپولیس رقم قرارداد ژوزه مانوئل را به وی پرداخت کند و کار را تمام کند.

حال اگر پرسپولیس بتواند در موعد مقرر این پرداخت را انجام بدهد که هیچ اما اگر نتواند طاهری و پرسپولیس با محرومیت‌های مختلفی روبه‌رو می‌شوند. مشخص است که باشگاه پرسپولیس این مبلغ که بیش از 8 میلیارد عنوان شده را ندارد و طاهری این روزها در راهروهای وزارت ورزش می‌رود و می‌آید تا بتواند نظر سلطانی‌فر را برای کمک مالی جهت پرداخت این مبلغ جلب کند.

سلطانی‌فر که این پرونده را مطالعه کرده عمق فاجعه را می‌داند اما از سویی دیگر دولت منع شده که در ورزش حرفه‌ای پول خرج کند و به این ترتیب هم پرسپولیس و هم استقلال که هر دو با ریاست مجمع وزیر ورزش و جوانان اداره می‌شوند، برای گرفتن پول موانعی سر راه خود می‌بینند.

طاهری به کمک مالی وزیر امیدوار است اما اگر وزیر ورزش برای پرسپولیس دست به جیب وزارتخانه ببرد بلافاصله باشگاه استقلال هم برای حل پرونده پروپژیچ از وزیر پول درخواست می‌کند و وزیر هم نمی‌تواند به این باشگاه نه بگوید. طاهری حتی به گرفتن وام از صندوق قهرمانان و پیشکسوتان هم فکر کرده است اما واقعیت این است که مجلس به وامی که سال قبل توسط این ارگان به استقلال و پرسپولیس پرداخت شد نیز حساس شده بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39enrw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیرعامل استقلال بعد از دربی عوض می شود