تاریخ انتشار: 1395/05/11 14:09
کد خبر: 270673

احمدزاده: جوانان بوشهری من را امیدوار کرده اند

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: بازیکنان شاهین شهرداری بوشهر به‌منظور کسب آمادگی‎های لازم در اردوی 10 روزه چادگان به سر می‎برند.
احمدزاده: جوانان بوشهری من را امیدوار کرده اند

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، محمد احمدزاده امروز در گفت‎گویی افزود: در این اردوی 10 روزه تمرینات در دو نوبت صبح و بعدازظهر دنبال خواهد شد و پس از پایان اردو انجام سه دیدار دوستانه را در دستور کار قرار گرفته است.

 وی با اشاره به شرایط فعلی تیم شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: با توجه به اینکه زمان کمی تا آغاز رقابت‌ها داریم و شرایط آب و هوایی بوشهر برای انجام تمرینات مناسب نبود تصمیم به برپایی اردو در منطقه‌ای با ارتفاع بالا و خوش آب و هواتر گرفیتم و هم‌اکنون در چادگان به‌سر می‌بریم که امکانات مناسب تمرینی در اختیار تیم است و این اردو به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر افزود: تا آغاز رقابت‎ها که اول شهریورماه است، فرصت داریم به آمادگی لازم برسیم به همین منظور در این اردو تمرینات تاکتیکی و انجام سه دیدار دوستانه در دستور کار قرار گرفته است.

احمدزاده در رابطه با نحوه یارگیری تیم گفت: هم‎اکنون با 90 درصد اسکلت تیم در اردو هستیم و اکثر نفرات مورد نظر جذب شده‎اند که در هر پست 2 بازیکن و در برخی از پست‌ها نیز 3 بازیکن داریم و در صورت لزوم و سنجیدن شرایط تیم شاید یک یا دو بازیکن دیگر به تیم اضافه شوند که البته این نفرات باید شاخص باشند.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر به جذب بازیکنان جوان و مستعد بوشهری اشاره کرد و اظهار داشت: بازیکنان بوشهری عموما محجوب و سربه‌زیر اما سرشار از استعداد هستند و شاید اتفاقات گذشته در فوتبال بوشهر اعتماد به نفس این بازیکنان را پایین آورده است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: اما مجموعه باشگاه شاهین شهرداری در تلاش است تا این استعدادها را شکوفا و نمایان کند و بنده هم همین اعتقاد و هدف را دارم.

احمدزاده گفت: هم‌اکنون 12 بازیکن بوشهری در رده‌های سنی جوانان، امید و زیر 23 سال در لیست تیم بزرگسالان حضور دارند که به آنها خیلی امیدوارم و انتظار داریم آنان با جسارت بیشتر و تلاش مضاعف پاسخ اعتماد کادر فنی را بدهند.

وی تاکید کرد: اطمینان دارم این بازیکنان بااستعداد به‌زودی توانمندی خود را در رقابت‌های لیگ دسته 2 کشور بروز خواهند داد.

منبع: فارس


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36gzde

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دو بازیکن جدید به شهرداری بندرعباس پیوستند