تاریخ انتشار: 1395/12/20 15:56
کد خبر: 224019

خانه‌تکانی در استقلال با رفتن زمانی و دوستان

اتفاقاتی که در استقلال رخ داده و زمینه اعتصاب بازیکنان و تمرین نکردن آنها را فراهم کرده در نهایت به تغییراتی منجر خواهد شد که مدیرعامل آبی‌ها وعده‌اش را داده است.
خانه‌تکانی در استقلال با رفتن زمانی و دوستان

اعتصاب استقلالی‌ها که بعد از بازی این تیم با سیاه جامگان آغاز شد همچنان ادامه دارد و بازیکنان این تیم حتی پادرمیانی مدیرعامل باشگاه را برای بازگشت به تمرین هم نپذیرفتند.

آبی پوشان روز پنجشنبه تمرین را تحریم کردند و طبق برنامه امروز هم استراحت دارند. هنوز هم مشخص نیست که تمرین فردای این تیم برگزار می‌شود یا کماکان آبی‌ها در تحریم به سر می‌برند.

روز پنجشنبه مدیرعامل استقلال در رختکن حضور یافت بلکه بتواند بازیکنانش را مجاب به تمرین کند که در نهایت هم این اتفاق نیفتاد. اما مدیرعامل استقلال علاوه بر این که به بازیکنانش وعده داد که تا روز شنبه بخشی از مطالبات شان را پرداخت خواهد کرد، صحبت‌های دیگری هم انجام داد تا از شدت خشم بازیکنانش نسبت به حسن زمانی عضو هیات مدیره این باشگاه و سایر اعضای هیات مدیره بکاهد.

افتخاری در خلال صحبت‌هایش با بازیکنان، جدایی قریب الوقوع زمانی از هیات مدیره استقلال را نوید داد و به آنها گفت که خیلی به صحبت‌های او توجه نکنید. چون ایشان به زودی از جمع ما جدا می‌شوند. حتی شخص وزیر هم در جریان ریز اتفاقات هست و در این خصوص تصمیم‌گیری می‌کند.

مدیرعامل استقلال حتی از این هم فراتر رفت و در بخش دیگری از اظهاراتش بیان داشت نه تنها زمانی، بلکه دیگر اعضای هیات مدیره استقلال هم به زودی جای خود را به یکسری اعضای اقتصادی می‌دهند تا از این به بعد هیات مدیره استقلال به جز جلسه گذاشتن و مصاحبه کردن، گوشه‌ای از مشکلات اقتصادی باشگاه را هم حل کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vwlaz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سامی بنی خالد: داور بازی به من گفت چون ته‌جدولی هستید حرف نزنید وگرنه پنالتی می‌گیرم
اختصاصی| مدافع استقلال اهواز مطرح کرد؛

چه کسی از حق استقلال اهواز دفاع می‌کند؟
اختصاصی| وقتی که همه سکوت اختیار کرده اند؛