تاریخ انتشار: 1395/05/11 14:46
کد خبر: 270663

از پیشنهاد مورینیو خوشحالم ولی در چلسی می‌مانم

هافبک برزیلی چلسی از ماندن در این تیم برای فصل جدید رقابت های این کشور خبر داد
از پیشنهاد مورینیو خوشحالم ولی در چلسی می‌مانم

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، ویلیان فصل گذشته بهترین بازیکن چلسی از نظر هواداران انتخاب شد تا تنها ستاره تیم پرحاشیه چلسی باشد. بعد از آنکه مورینیو هدایت منچستریونایتد را بر عهده گرفت، از تمایل خود به جذب این بازیکن برزیلی خبر داد ولی ویلیان عنوان کرد برنامه ای برای جدایی از چلسی ندارد.

ویلیان درباره حضور در چلسی و رد کردن پیشنهاد منچستریونایتد گفت: من رابطه خیلی خوبی با مورینیو دارم و وقتی مربی مثل او به شما علاقه مند است خیلی خوشحال می شوید و افتخار می‌کنید ولی من بازیکن چلسی هستم و می خواهم در این تیم بمانم. من با چلسی قرارداد امضا کردم و این نشان می‌دهد تا چه اندازه ای از اینکه بازیکن این تیم هستم خوشحالم. قراردادم رابه تازگی با چلسی تمدید کردم و تمایلی به جدایی از تیمم را ندارم.

هافبک برزیلی در ادامه گفت: برای موفقیت بهترین راه این است که به قهرمانی برسید و من دوست دارم این فصل با چلسی قهرمانی را تجربه کنم. برای رسیدن به این هدف باید خیلی بهتر شویم تا شانس رسیدن به قهرمانی را داشته باشید. همه بازیکنان چلسی مصمم هستند تا فصل بد خود در سال گذشته را جبران کنند و بتوانند نتایج خوبی در این فصل بگیرند.

این بازیکن در نهایت درباره بازی دوستانه با رئال مادرید که به شکست ۳ بر ۲ این تیم منجر شد گفت: در این دیدار ناامیدکننده بودیم. باید زمانی که توپ را در اختیار داریم بهتر عمل کنیم. این فصل باید فوتبال هجومی ارائه کنیم و تنها به بازی تدافعی نپردازیم. حریفان ما بازیکنان خوبی به ترکیب خود اضافه کردند و قطعا این فصل سخت ترین فصل تاریخ لیگ برتر خواهد شد. همه تیم ها بازیکنان بزرگ و طراز اولی دارند و مربیان خوبی نیز در این لیگ به فعالیت می پردازند. خیلی قهرمانی در لیگ برتر در این فصل سخت و دشوار است.

ویلیان در سال ۲۰۱۳ از شاختاردونتسک در حالی به چلسی پیوست که در آستانه پیوستن به تاتنهام بود ولی در لحظه آخر منصرف شد و به چلسی رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ogr6v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گرانترین بازگشت‌های تاریخ فوتبال اروپا