تاریخ انتشار: 1395/05/11 16:36
کد خبر: 270631

امیدوارم پرسپولیس نتیجه بگیرد و هوادارانش را شاد کند

مهاجم تیم فوتبال سایپا گفت : شروع ما در لیگ برتر بد نبوده است و مطمئنم امسال نتایج خوبی می گیریم
امیدوارم پرسپولیس نتیجه بگیرد و هوادارانش را شاد کند

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،

غلامرضا رضایی مهاجم تیم فوتبال سایپا درباره وضعیت این تیم در فصل جدید لیگ برتر پس از بازی ذوب آهن گفت: تیم ما امسال شرایط خوبی دارد و شروع بدی نداشته ایم. بازی پرسپولیس بازی اول ما بود و عملکرد بدی نداشتیم به هر حال از موقعیت ها خوب استفاده نکردیم و نتیجه را واگذارم کردیم.

وی ادامه داد: بازی با ذوب آهن بیرون از خانه  و برابر تیمی بود که دو سه سال است خوب کار می کند و نتیجه می گیرد. ما به گل رسیدیم ولی بعد از آن در یکی دو صحنه بدشانس بودیم و آنها به گل مساوی رسیدند. مساوی در خانه حریفی مثل ذوب آهن بد نیست. من مطمئنم امسال نتایج خوبی می گیریم. تیم ما آرامش خوبی دارد و خیلی خوشحالم با آقای فرکی کار می کنم. او علاوه بر فنی بودن مربی اخلاق گرایی است و کار کردن با او لذتبخش است.

رضایی درباره جدایی از پرسپولیس و دور شدن از تیم بزرگی مثل آن گفت: من آن زمان خواستم از پرسپولیس بروم و هرچند با علی دایی رفاقت دارم با او صحبت کردم و در جوی صمیمانه جدا شدم و بعد از آن هم شرایطی پیش نیامد که برگردم. پرسپولیس را دوست دارم و به آن احترام می گذارم و امیدوارم امسال نتیجه بگیرند و بتوانند هوادارانشان را خوشحال کنند.

مهاجم اسبق پرسپولیس درباره اینکه سرخپوشان چقدر شانس قهرمانی دارند گفت: به هر حال باید کمی منتظر ماند والان برای قضاوت کردن درباره اینکه کدام تیم قهرمان می شود زود است. فکر می کنم ۵-۶ تیم هستند که سال گذشته مدعی بودند و امسال هم هستند. یک سری تیم ها امسال شرایطشان بهتر شده و بعضی از آنها ممکن است مشکلاتی داشته اند درمجموع الان برای قضاوت کردن زود است.

رضایی درباره مطالباتش از پرسپولیس و اینکه فوتبالیست ها به حق قانونی خود نمی رسند گفت: متاسفانه این مساله وجود دارد و به هر تیمی می رویم نمی توانیم حق و حقوق خود را به طور کامل بگیریم و امیدوارم این شرایط تغییر کند و مشکلات مالی در فوتبال ما حل شود. باشگاه ها مشکلاتی دارند و این مشکلات مربوط به یک یا دو باشگاه نیست و کلی است و  این ها برای فوتبال ما خوب نیست.

بازیکن تیم فوتبال سایپا درباره تیم ملی و تلاش برای صعودش به جام جهانی گفت: اگر بخواهیم به جام جهانی صعود کنیم  همه باید دست به دست هم بدهیم و تیم در شرایط خوبی وارد مسابقات شود و و انشاالله این اتفاق بیفتد و تیم برای دومین دوره متوالی به جام جهانی برود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dql5w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیسی ها بازی را از خانه هایشان ببینند!