تاریخ انتشار: 1395/12/23 14:11
کد خبر: 223303

جعفری: شاید پدیده هم آسیایی شد

مدافع گلساز تیم پدیده در رابطه با انگیزه خود در بازی های لیگ برتر می گوید :همه بازیکنان علاقه مند به دیده شدن هستند و من دوست دارم به پیراهن تیم ملی برسم.
جعفری: شاید پدیده هم آسیایی شد

حسن جعفری که در دیدار اخیر پدیده ای ها توانست با بازی خوب خود و پاس گلی که برای محسن یوسفی مهیا کرد یکی از عوامل پیروزی این تیم لقب بگیرد، در رابطه با اوج گیری تیمش و کسب سه پیروزی پیاپی گفت: نیم فصل پرفراز و نشیبی داشتیم، اتفاقات و حاشیه هایی برای تیم به وجود آمد اما خداراشکر هم اکنون تیم مان به آرامش رسیده است و همدلی کل مجموعه باعث شده تا تنها به پیروزی در بازی ها فکر کنیم. اکنون هدف ما نتیجه گرفتن است و خدا هم به ما کمک کرده تا بتوانیم این نتایج را به دست بیاوریم. 


او ادامه داد: البته در خیلی از شکست هایمان دچار بدشانسی شده بودیم اما در نهایت فوتبال همین است و گاهی اوقات پیروز می شوید و گاهی اوقات شکست می خورید، امیدوارم با سلامتی همه بازیکنانمان بتوانیم از پس بازی ها بربیاییم. 


مدافع راست پدیده ای ها که یکی از بهترین گلسازهای لیگ محسوب می شود گفت: من همیشه دوست دارم یکی از بازیکنان موثر تیمم باشم، البته با توجه به مدافع بودنم ممکن است زیاد نتوانم گلزنی کنم ولی همه سعی ام را می کنم در ارسال پاس های گل موفق باشم، این آخری هم دو بار پاس عوض کردم و توپ را به محسن یوسفی رساندم و او نیز به بهترین شکل گل تیم را به ثمر رساند، خداراشکر مثمر بودم اما انتظارم از خودم بسیار بالاست، باید بیشتر از این ها برای تیمم مهم باشم. 


وی در رابطه با سه پیروزی پیاپی گفت: سه تیم خوب لیگ برتری را بردیم، نفت آبادان به تیمی باج نمی دهد اما موفق شدیم در آبادان آنها را شکست دهیم و یا تیم پیکان که در خانه شکست زیادی نداشته و همینطور تیم قدرتمند گسترش. ما همیشه می گفتیم تیم ما فوق العاده است اما مشکلاتی دارد، مثلا شما زمین چمن ثامن را ببینید نمی توانید در آن راه بروید چه برسد به بازی، انشالله در شش بازی پیش رو نیز پدیده فوق العاده ای را خواهید دید تیمی که فقط به حمله و پیروزی فکر می کند. 


او در رابطه با احتمال حضور خود در تیم ملی گفت: به غیر از بزرگسالان من در تمام رده های تیم ملی بوده ام و می دانم چه لذتی دارد برای تیم ملی کشورتان به میدان بروید، من در تمام بازی ها با هدف دیده شدن به میدان می روم و تمرین و تلاش همیشگی ام برای رسیدن به تیم ملی است، همه وجودم را گذاشته ام تا بهترین بازی هایم را به نمایش بگذارم و بتوانم خودم را به مربیان تیم ملی نشان دهم و راهی جام جهانی شوم، من هنوز 26 ساله هستم می توانم سال ها این پیراهن را به تن کنم. 


مدافع راست پدیده ای ها در رابطه با جایگاه این تیم در جدول گفت: ما همه تلاشمان را می کنیم بهترین نتایج را بگیریم تا در نهایت عنوان خوبی به دست بیاوریم، هیچ چیز در فوتبال ایران قابل پیش بینی نیست. خدا را چه دیدید؟ شاید بتوانیم ما هم سهمیه آسیا را به دست بیاوریم. حداقل می توانیم بگوییم تمام تلاشمان را کردیم و خیالمان راحت است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48dlda

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خسروی: خداحافظی ترکی باشکوه‌‌ترین وداع بود