تاریخ انتشار: 1395/12/23 16:22
کد خبر: 223263

لادروپ: پرسپولیس و الهلال اجازه صعود به ما نمی دهند

سرمربی سرشناس الریان قطر که سابقه مربیگری در لیگ انگلیس و اسپانیا را نیز در کارنامه دارد، فردا برابر پرسپولیس از کار سخت تیمش برای کسب نتیجه خبر داد.
لادروپ: پرسپولیس و الهلال اجازه صعود به ما نمی دهند

میشل لادروپ، سرمربی دانمارکی الریان قطر با حضور در نشست خبری پیش از جدال برابر پرسپولیس در خصوص شرایط تیمش گفت: پس از قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان فهمیدم ما به خاطر حضور دو تیم الهلال عربستان و پرسپولیس در گروه که جزو بهترین تیم‌های آسیا هستند، در سخت ترین گروه قرار گرفته‌ایم.

 

میشل لادروپ که در فصل گذشته موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ ستارگان قطر به همراه الریان شده، در خصوص این جدال گفت: این سومین بازی ما در لیگ قهرمانان آسیا است و مقابل تیم قدرتمندی قرار خواهیم گرفت که صدرنشین لیگ ایران است. پس از قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان فهمیدم ما به خاطر حضور دو تیم الهلال عربستان و پرسپولیس در گروه که جزو بهترین تیم‌های آسیا هستند، در سخت ترین گروه قرار گرفته‌ایم و پیش خودم گفتم این تیم‌ها فرصت را به صعود الریان نخواهند داد.

 

سرمربی دانمارکی الریان با ابراز امیدواری نسبت به کسب امتیاز از این دیدار خانگی گفت: ما در اولین بازی خود موفق شدیم به پیروزی برسیم ولی در بازی دوم خود مقابل الهلال باختیم و الان امیدواریم مقابل پرسپولیس پیروز شویم. مهمترین بازی‌ها در لیگ قهرمانان اسیا بازی‌های خانگی است در نتیجه پیروزی مقابل پرسپولیس اهمیت بالایی دارد. شانس ما برای صعود به مرحله بعد بسیار سخت است اما با تمام قدرت برای راه یابی به مرحله بعد تلاش خواهیم کرد. من از عملکرد تیمم در چند هفته اخیر راضی هستم چه به مرحله بعد راه پیدا کند یا نه.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2onqjv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طارمی: در گروه مرگ قرار گرفته ایم اما هدفمان قهرمانی در آسیاست