تاریخ انتشار: 1395/12/24 15:13
کد خبر: 223047

وضعیت مصدومیت وحید طالب لو

وحید طالب لو که مدتی به دلیل مصدومیت شدید از رقابت های لیگ برتر دور مانده بود ، بعد از استراحت و سپری شدن دوران مصدومیتش بزودی به رقابت های لیگ برتر باز می گردد.
وضعیت مصدومیت وحید طالب لو

 وحید طالب‌لو دروازه‌بان فولاد خوزستان که در بازی با گسترش فولاد تبریز مصدوم شده بود، این روزها تلاش می‌کند که زودتر به شرایط ایده‌آل برگردد و به تیم کمک کند.

  طالب‌لو که از ناحیه کتف دچار آسیب‌دیدگی شده بود، خیلی تلاش کرد که به بازی با تراکتورسازی تبریز برسد و در این بازی به تیمش کمک کند اما باز هم به این بازی نرسید تا این بار هم احسان مرادیان دروازه‌بان جوان فولادی‌ها درون دروازه قرار بگیرد. اگرچه مرادیان خیلی خوب کار کرد و حتی در 2 بازی اخیر توانست 2 کلین‌شیت داشته باشد اما کادرفنی فولاد خوزستان خیلی تلاش می‌کند تا وحید طالب‌لو را زودتر به شرایط بازی برسانند چراکه در حال حاضر فولاد خوزستان تنها یک دروازه‌بان دارد که می‌تواند درون دروازه قرار بگیرد.

مهرداد طهماسبی رباط پاره کرده و مدت زیادی از فوتبال دور خواهد بود، وحید طالب‌لو هم فعلا تمرینات آماده‌سازی خود را دنبال می‌کند تا به شرایط ایده‌آل برسد. طالب‌لو که چند هفته پیش از ناحیه کتف و دنده دچار مصدومیت شده بود، حالا به شرایط مناسبی رسیده و این آسیب‌دیدگی را پشت سر گذاشته. دروازه‌بان باتجربه فولاد خوزستان احتمالاً ظرف یکی دو روز آینده در تمرینات گروهی سرخپوشان اهوازی شرکت خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zrbxa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان درپی چهارمین برد، برانکو در فکر حفظ صدرنشینی