تاریخ انتشار: 1395/12/24 18:52
کد خبر: 222988

گزینه مورد نظر یوونتوس در صورت جدایی آلگری

سرنوشت مکس آلگری در یوونتوس هنوز مشخص نیست و شایعات زیادی در مورد کناره گیری او از هدایت بیانکونری ها در انتهای فصل شنیده می شود.
گزینه مورد نظر یوونتوس در صورت جدایی آلگری

در همین رابطه امروز نشریه کوریره دلو اسپورت ایتالیا مدعی شد که باشگاه یوونتوس با سرمربی آ.اس رم برای جانشینی آلگری توافق شفاهی انجام داده است.

بعد از آنکه شایعات زیادی در مورد آینده ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس انتشار یافت و از وی به عنوان سرمربی فصل آینده آرسنال به عنوان جانشین آرسن ونگر نام برده شد، مسئولان باشگاه یوونتوس دست به کار شدند و به دنبال جانشینی مناسب برای او هستند.

10

کوریره دلو اسپورت امروز ادعا کرد که مسئولان یووه به این نتیجه رسیده اند که آلگری در انتهای فصل راهی تیمی دیگر خواهد شد و به همین دلیل در پی یافتن جایگزین مناسبی برای وی هستند. برای این منظور آنها با لوچانو اسپالتی، سرمربی رم وارد مذاکره شده و حتی توافق شفاهی او را نیز گرفته اند. اسپالتی دو روز پیش گفت که قراردادش با رم را تمدید نخواهد کرد.

 

لازم به ذکر است که آلگری در سومین سال حضورش در یووه، امید زیادی دارد تا سومین قهرمانی متوالی خود با این باشگاه را کسب کرده و بیانکونری ها را صاحب رکورد 6 قهرمانی متوالی در سری آ کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pobb6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آلگری: رقابتی ریسکی پیش‌رو داریم