تاریخ انتشار: 1395/12/25 08:56
کد خبر: 222900

افشارزاده: برخلاف میلم از باشگاه استقلال رفتم

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال با دفاع از عملکردش در این باشگاه و هم‌چنین نتایج اخیر این تیم تاکید کرد که با وجود برخی مخالفت‌ها در زمان مدیریتش برای استفاده از علیرضا منصوریان، امروز استقلال با منصوریان به روزهای اوج خود بازگشته است.
افشارزاده: برخلاف میلم از باشگاه استقلال رفتم

 بهرام افشارزاده درباره وضعیت فعلی باشگاه استقلال و حضور علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی این تیم، اظهار کرد: تیم فوتبال استقلال هر چند در نیمه اول نتایج خوبی را کسب نکرد، اما در نیمه دوم رقابت‌های لیگ برتر روند رو به رشد و مطلوبی داشت. امروز شاهدیم که استقلال با حضور منصوریان به بهترین نتایج ممکن دست پیدا کرده است.

وی افزود: من حتی در آن زمان که دبیرکل کمیته ملی المپیک بودم به یاد دارم منصوریان سرمربی تیم ملی امید بود و در آن برهه نیز عملکرد قابل توجهی داشت. سپس با باشگاه نفت همکاری کرد و بعد وارد تیم استقلال شد. منصوریان از توانمندی بالایی برخوردار است و با انگیزه و علاقه‌ای که به تیم استقلال دارد، توانسته این تیم را به جایگاه خوبی برساند. او آینده بسیار خوبی در استقلال دارد.

افشارزاده در پاسخ به این پرسش که به نظر می‌رسد در شرایط کنونی خیلی‌ها از مدیریت استقلال راضی نیستند، افزود: البته این را باید بگویم که مدیریت در تیم استقلال کار راحتی نیست و هر کسی که در راس این تیم قرار می‌گیرد، باید مسیر سختی را طی کند. من زمانی که مدیرعامل باشگاه استقلال بودم با تلاش اعضای هیات مدیره، وزارت ورزش و جوانان و با کمک از سایر ارگان‌ها توانستیم پرونده 5 بازیکن از جمله یرکوویچ، وینسته ارزه کاماچو، رودریگو توزی و تونی کاروالیو را با وجود مشکلات مالی مرتفع کنیم و با مختومه کردن پرونده آنها، تا حدودی استقلال را از دغدغه‌های مالی نجات دادیم.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال همچنین درباره این شائبه که بخشی از بدهی‌های باشگاه استقلال مربوط به زمان مدیریت شما بوده، افزود: بخشی از بدهی‌های باشگاه استقلال مربوط به زمان فتح‌الله‌زاده است که در آن برهه این بدهی‌ها به حدی گریبانگیر باشگاه شده بود که توانستیم بخشی از بدهی‌ها را به کمک ‌اسپانسر  پرداخت کنیم تا باشگاه زمین نخورد. به هر صورت پول ثابتی نداشتیم که تمام بدهی‌ها را پرداخت کنیم. این که بگویم باشگاه در آن زمان هیچ بدهی نداشت، اصلا این طور نیست. من با تمام دغدغه‌ها و مشکلات سعی کردم کار را با آرامش پیش ببرم تا این باشگاه بتواند به نتایج خوبی دست پیدا کند.

وی ادامه داد: هر مدیری که در راس باشگاه استقلال قرار می‌گیرد باید نسبت به تعهدات مدیر قبلی پایبند باشد و برنامه‌های وی را ادامه‌ دهد. همان طور که من زمانی که در راس این باشگاه قرار گرفتم بدون هیچ چون و چرایی برنامه‌های علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل پیشین استقلال  را پیش بردم.

افشارزاده ادامه‌ داد: من واقعا علی‌رغم میل باطنی خود از باشگاه استقلال رفتم. ما از بازیکنان و هواداران خوبی در باشگاه استقلال برخورداریم که همیشه به خاطر همین هواداران دوست داشتم بهترین نتایج را برای استقلال رقم بزنم. ما از هواداران استثنایی در باشگاه استقلال برخوردار هستیم و کسانی می‌توانند لباس مقدس باشگاه استقلال را بر تن کنند که عاشق این تیم باشند. به‌ هر حال سرنوشت به این شکل بود و فضا برای ماندن در باشگاه استقلال سخت بود.

وی در رابطه با فضای کنونی باشگاه استقلال و این که آیا تصور می‌کنید در حال‌ حاضر نیاز به تغییرات دارد یا خیر؟ گفت‌: به‌ هر حال هر کسی که در راس این باشگاه قرار دارد باید بتواند فضا را آرام کند. واقعا مدیریت کردن در باشگاه استقلال کار سختی است. من از کلیه بازیکنان و هیات مدیره، این درخواست را دارم که در پایان سال سعی کنند آرامش را در باشگاه استقلال برقرار کنند و اگر مشکلی نیز وجود دارد تا حد امکان آن را مرتفع نمایند. افتخاری مدیرعامل فعلی باشگاه استقلال سخت در رفع حل مشکلات باشگاه است و از هیچ تلاش کوتاهی نخواهد کرد.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال یکی از مشکلات باشگاه استقلال را عدم ثبات مدیریت عنوان کرد و اظهار کرد: هر کسی که در باشگاه استقلال قرار می‌گیرد بالاخره با یکسری از مشکلات مواجه است و باید با مدیریت قوی آن را مرتفع کند، اما به‌ هر حال عدم ثبات مدیریت سبب شده که این باشگاه همواره گریبانگیر مشکلات زیادی شود. هواداران باید در شرایط کنونی صبور و بردبار باشند و باشگاه استقلال بتواند به اهداف خود دست پیدا کند.

افشارزاده در پاسخ به این پرسش که آیا دوست دارید دوباره در راس مدیریت باشگاه استقلال قرار بگیرید یا خیر؟ گفت‌: من آن چه که در توانم بود برای این باشگاه گذاشتم و سعی کردم بهترین عملکرد را از خود ارائه دهم. البته وزارت ورزش و جوانان هر زمانی که از من کمک بخواهد کوتاهی نمی‌کنم. ولی دوست ندارم دوباره در راس باشگاه قرار بگیرم.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال برد شیرین استقلال برابر لوکوموتیو ازبکستان را به مدیر عامل باشگاه، سرمربی تیم، کادر فنی و کادر ویژه پزشکی و به ویژه هواداران باشگاه تبریک گفت و افزود: به کلیه دست‌اندرکاران باشگاه که در سال 95 برای این باشگاه زحمت کشیدند آرزوی موفقیت، سلامتی و صبوری دارم. امیدوارم در سال آینده شاهد موفقیت هر چه بیشتر و ارزشمند از تیم استقلال باشیم و سومین قهرمانی را نیز کسب کنیم.

وی با بیان این که هر روز ورزش می‌کنم و ورزش را برای سلامتی خود مفید می‌دانم، خاطرنشان کرد: برای این که بتوانم تندرست باشم و از کارهای روزمره خود عقب نمانم هر روز به فعالیت ورزشی می‌پردازم و این رمز موفقیت من است.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال همچنین در رابطه با حضور خود در فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای، خاطرنشان کرد: من به عنوان قائم مقام مهرعلیزاده با او همکاری دارم و در تلاش هستم تا برای ساماندهی 84 کشوری که عضو این فدراسیون هستند برنامه‌ریزی جامع و کاملی داشته باشیم. همچنین آیین‌نامه‌ ارزشیابی برای کارمندان تهیه کرده‌ایم تا بتوانیم برنامه‌ها را به طور منظم و ‌دقیق پیش ببریم. ضمن این که تقویم چهار ساله فدراسیون بین‌المللی را نیز تنظیم کرده‌ایم تا کشورهایی که عضو هستند بتوانند طبق این برنامه پیش بروند.

افشارزاده به انتشار کتابی در مورد "گذشتگان ورزش پهلوانی در ایران" اشاره کرد و افزود: این کتاب در حال‌ تدوین است و به زودی منتشر خواهد شد.

وی در پایان از حضورش در چند رویداد داخلی و خارجی بین‌المللی از جمله بازی‌های کشورهای اسلامی در سال آینده خبر داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/459rnx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سانسور مصاحبه منصوریان در سایت باشگاه استقلال