تاریخ انتشار: 1395/12/25 11:25
کد خبر: 222876

اسپیریتو: ۱۰ نفره‌ شدن‌مان سرنوشت بازی را عوض کرد

سرمربی تیم فوتبال پورتو اخراج بازیکنش در نیمه اول بازی برابر یوونتوس را در ناکامی تیمش برای جبران شکست بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تأثیرگذار دانست.
اسپیریتو: ۱۰ نفره‌ شدن‌مان سرنوشت بازی را عوض کرد

تیم فوتبال پورتو شب گذشته (سه‌شنبه) در حالی با قبول شکست یک بر صفر در خانه یوونتوس در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تن به شکست داد و (در مجموع با قبول شکست 3 بر صفر در مجموع دو بازی رفت و برگشت) حذف شد که در این بازی هم مانند بازی دور رفت 10 نفره شد.

این بار اخراج مکسی پریرا که با خطای هند در محوطه جریمه پورتو مانع از ورود توپ درون دروازه تیمش شد، در دقیقه 40 پورتو را 10 نفره کرد و عملاً رؤیای این تیم را برای صعود بر باد داد.

نونو اسپیریتو، سرمربی پورتو در پایان این بازی به خبرنگاران گفت: 10 نفره شدن‌مان بر روند بازی تأثیر گذاشت همانطور که در بازی رفت تأثیرگذار بود. همیشه این تردید باقی خواهد ماند که اگر در هر دو بازی 11 نفره می‌ماندیم، چه اتفاقاتی ممکن بود رخ دهد. امشب ما فقط می‌خواستیم بازی خودمان را انجام دهیم، کاری که همیشه انجام داده‌ایم.

سرمربی پیشین والنسیا ادامه داد: بازی را خوب آغاز کردیم و در مقاطعی آن را تحت کنترل داشتیم. کیفیت بازی‌مان را نشان دادیم و به خوبی دفاع می‌کردیم. می‌دانستیم که حداقل باید 2 گل بزنیم اما نمی‌خواستیم که هویت‌‌ بازی‌مان را از دست بدهیم. تا قبل از اخراج بازیکن‌مان هم همین اتفاق رخ داد. در نیمه دوم با افزایش حمایتی که از سمت هواداران‌مان دریافت کردیم، روحیه و قدرت‌مان را برای فشار آوردن به یوونتوس بیشتر شد و نگذاشتیم که این تیم گل‌های بیشتری بزند و موقعیت‌های این تیم در نیمه دوم کمتر شد. ما لیگ قهرمانان را متحدتر از هر زمان دیگری ترک می‌کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39ekjx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



آلگری: از عملکرد نیمه دوم یوونتوس راضی نیستم