تاریخ انتشار: 1395/12/25 14:30
کد خبر: 222807

آیا آندو شانسی برای بازگشت دارد؟

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال بار دیگر جایی در لیست کارلوس کی روش ندارد تا آینده ای مبهم برای او رقم بخورد.
آیا آندو شانسی برای بازگشت دارد؟

 آندرانیک تیموریان به عنوان نخستین کاپیتان مسیحی تیم ملی فوتبال ، بدون تردید در سال های گذشته یکی از بهترین هافبک های تدافعی ایران بوده است. او که سابقه حضور در دو جام جهانی 2006 و 2014 را نیز در کارنامه دارد و می تواند به نخستین بازیکن ایرانی تبدیل شود که در 3 جام جهانی بازی کرده است. آندو اما مدتی است مورد توجه کارلوس کی روش قرار نمی گیرد.


تیموریان که در دو سال گذشته در رده باشگاهی نیز شاید به واسطه حضور در تیم هایی غیر از استقلال و تراکتورسازی چندان به چشم نمی آید، در لیست جدید تیم ملی نیز جایی ندارد. با توجه به اینکه آندو در اردوی قبلی تیم ملی برای بازی با سوریه هم حضور نداشت، حالا آینده ای مبهم پیش روی کاپیتان سابق تیم ملی قرار گرفته است.


وقتی آندو در لیست تیم ملی برای دیدار با سوریه جایی نداشت، کی روش اعلام کرد او خط نخورده و در ادامه با تلاش زیادی دوباره برمی گردد اما دعوت نشده دوباره اش شرایط را سخت کرده است. تیموریان با این حال همچنان امیدوار به بازگشت است تا بتواند تیم ملی را در مقدماتی جام جهانی و احتمالا جام جهانی 2018 همراهی کند. هرچند که او نظر قطعی کی روش را درباره خودش نمی داند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d89qm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نفت و پرسپولیس با 6 محروم در مقابل یکدیگر