تاریخ انتشار: 1395/12/26 14:17
کد خبر: 222588

از 19 بازیکن لیست تیم ملی 5 نفر خط می خورند! احتمالا ذوب آهنی ها و یک استقلالی

کارلوس کی روش بازیکنان شاغل در لیگ های اروپایی را فعلا فرا نخوانده است.
از 19 بازیکن لیست تیم ملی 5 نفر خط می خورند! احتمالا ذوب آهنی ها و یک استقلالی

در تازه ترین لیست اعلامی برای تیم ملی از جانب کارلوس کی روش، این نام ها به چشم می خورد؛

 محمدرضا اخباری، علیرضا بیرانوند، محمد رشید مظاهری، رامین رضاییان، وریا غفوری، پژمان منتظری، سیدجلال حسینی، مرتضی پورعلی گنجی، محمد انصاری، مسعود ابراهیم زاده،احسان حاج صفی، امید ابراهیمی، عزت الله پورقاز، مهدی ترابی، مرتضی تبریزی، ساسان انصاری، احسان پهلوان، مهدی طارمی و وحید امیری.

 از این جمع 19 نفره پنج بازیکن خط می خورند و برای بازی با قطر، سوشا مکانی، سردار آزمون، سعید عزت اللهی، رضا قوچان نژاد، اشکان دژآگه، کریم انصاری فرد، مسعود شجاعی و محمدی به لیست تیم ملی اضافه می شوند و تیم ملی با 23 بازیکن به قطر خواهد رفت که در دوحه هم نام دو بازیکن از لیست 21 نفره نهایی خارج خواهد شد و بعد از بازگشت به تهران برای بازی با چین، دوباره همین پنج نفر خط خورده در اردو خواهند بود و دوباره در آستانه بازی با چین، نام پنج بازیکن از لیست تیم ملی حذف خواهد شد.

 علاوه بر وریا غفوری مصدوم، یک دروازه بان (احتمالا رشید مظاهری) مسعود ابراهیم زاده، مرتضی تبریزی و احسان پهلوان نفراتی هستند که احتمال خط خوردن شان بیشتر است. دو نفری هم که در دوحه از لیست حذف می شوند در شرایط طبیعی انصاری ها هستند، یعنی محمد انصاری و ساسان انصاری مگر آن که شرایط در تمرین تغییر کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4po9ma

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


افزایش قیمت لژیونرهای ایرانی؛ ایرانی‌ها 28 میلیون یورو می‌ارزند