تاریخ انتشار: 1395/05/12 10:02
کد خبر: 270516

افشاگری بی سابقه علیه البسه تیم ملی و اعلام دقیق ظرفیت آزادی

در اولین برنامه نود در فصل جدید فوتبال ایران افشاگری بی سابقه ای علیه اسپانسر البسه تیم ملی بوسیله یک دوربین مخفی صورت گرفت و همچنین مهدی تاج از احتمال تغییر این اسپانسر خبر داد
افشاگری بی سابقه علیه البسه تیم ملی و اعلام دقیق ظرفیت آزادی

به گزارش سرویس فوتبال فرتاک ورزشی، اولین قسمت از برنامه نود در فصل جدید فوتبال ایران دوشنبه شب برگزار شد. این برنامه با دکور جدید و با گزارشها و خبرهای مختلف روی آنتن رفت و نظرسنجی آن به بهترین نقل و انتقال لیگ برتر با گزینه های لوسیانو ادینیو، علیرضا بیرانوند، آندرانیک تیموریان، احسان حاج‌صفی، سید جلال حسینی، فرناندو دخسوس، بختیار رحمانی و کاوه رضایی اختصاص داشت. فردوسی پور بخش اصلی اولین قسمت از هجدهمین سال فعالیتش با برنامه نود را به نحوه انعقاد قرارداد فدراسیون فوتبال با اسپانسر البسه تیم ملی و چند باشگاه دیگر اختصاص داد و با یک دوربین مخفی از مافیا و روابط عجیب و مخفیانه در تامین لباسها پرده برداشت.

پشیمانی طارمی و رضائیان

صحبتهای مهدی طارمی و رامین رضائیان برای جدایی از پرسپولیس و پشیمانی آنها از بخشهای آغازین برنامه بود. طارمی تاکید کرد که نحوه جدایی اش از پرسپولیس اشتباه بوده و وقتی از این تیم رفته است، فهمیده کجا را از دست داده است.

رامین رضائیان هم جدایی اش از پرسپولیس را تصمیمی  بچگانه و کاملا احساسی دانست و گفت وقتی مهدی به ایران بازگشت، شرایط من هم سخت شد. مرور مسابقات هفته اول لیگ برتر و برترین های این هفته هم دیگر بخش برنامه نود بود.

پنالتی نفت مقابل استقلال سوخت

فردوسی پور در این برنامه همچنین خلاصه ای از مهمترین تغییرات قوانین داوری را مرور کرد. محمد فنایی کارشناس داوری برنامه بود که تاکید داشت پنالتی نفت تهران مقابل استقلال در هفته اول گرفته نشد. وی همچنین گفت که پنالتی باشگاه صبا مقابل پیکان درست نبوده است. صحنه جنجالی بازی پرسپولیس با فولاد هم در هفته دوم بررسی شد که از نظر کارشناس داوری توپ امید عالیشاه از خط دروازه فولاد نگذشت

سه دست لباس تیم ملی صد تومن!

یکی از آیتم های ویژه برنامه اول نود، بررسی برند و کیفیت البسه تیم ملی فوتبال ایران و چند باشگاه لیگ برتری بود. در این آیتم از زوایای مختلف کیفیت لباس تیم ملی مورد ارزیابی قرار گرفت و فردوسی پور نگاه بسیار منتقدانه ای به این لباس ها داشت. مجری برنامه نود حتی با در دست گرفتن یکی از تیشرتهای اسپانسر تیم ملی، برای نشان دادن کیفیت پایین لباسها گفت: از این لباسها سه تا صد تومن در خیابان ریخته!

دوربین مخفی و افشاگری علیه لباسهای تیم ملی و پرسپولیس

فردوسی پور برای اثبات گفته هایش بخش جدیدی را با عنوان دوربین مخفی ایجاد کرده بود. گزارشگر برنامه که با دوربین مخفی به تولیدی البسه تیم ملی رفته بود، از اقدامات عجیب این شرکت پرده برداشت. یکی از مدیران این شرکت تاکید داشت که بخشی از لباسها در ایران تولید می شود و حتی ترکاشوند یکی از مدیران پرسپولیس با علم به اینکه لباسهای این تیم ایرانی است، آنرا در اختیار این باشگاه قرار می دهد.

۲۳ ایراد کی روش به لباس تیم ملی

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال درباره انتقاداتی که نسبت به کیفیت و نوع قرارداد اسپانسر لباسهای تیم ملی می‌شود، گفت: قراردادی سه ساله با جیووا بسته شده است که لباس تیم ملی بزرگسالان را رایگان تامین می کند و لباس سایر تیم های ملی را ۹۰ درصد تخفیف می دهند. البته قیمت هایی که این شرکت داده است، بسیار بالاست و با همان ۱۰ درصد می توانند هزینه های خود را تامین کنند.

وی تاکید کرد: کارلوس کی روش جلسه ای با ما داشت و ۲۳ ایراد به لباسهای تیم ملی گرفت. این لباسها باید برای بازی تیم ملی ایران در آب و هوای گرم و خشک، سرد و خشک، گرم و مرطوب مناسب باشد.

تاج: قرارداد اسپانسر تیم ملی فسخ می شود

تاج در ادامه خاطرنشان کرد: ما جلسات متعددی با آقای بردبار شریک ایتالیایی اسپانسر تیم ملی داشتیم و ایرادات کی روش را منعکس کردیم. به آنها گفتیم اگر درخواستهای ما تامین نشود، قرارداد را فسخ می کنیم.

تاج در پاسخ به این سئوال که آیا اتفاق خاصی رخ خواهد داد یا خیر؟ گفت:  این شرکت به ما ۵۰ هزار دلار داده که البته قابل استرداد نیست چون خسارتی است که داده ایم. در این مدت با برند آدیداس هم صحبتهایی کرده ایم. شاید به نتایج خوبی با این برند برسیم. آدیداس گفته یک میلیون دلار لباس رایگان می دهم و یک میلیون دلار را باید از آنها بخریم. فدراسیون بر این باور است که می تواند قراردادش را با شرکت جیووا فسخ کند. این داستان دارد به این سمت فسخ کردن قرارداد می رود و نگرانی برای تامین پیراهن تیم ملی در آینده وجود ندارد چون مذاکراتی صورت گرفته است.

ظرفیت ورزشگاه آزادی مشخص شد

طباطبایی مدیر مجموعه ورزشی آزادی هم از دیگر میهمانان تلفنی برنامه بود. وی با اعلام اینکه عملیات نصب صندلی های طبقه دوم ادامه دارد، اعلام کرد که ظرفیت ورزشگاه آزادی با اتمام صندلی گذاری ۷۸ هزار و ۱۱۶ خواهد بود.

بیرانوند بهترین خرید شد

​در پایان نظرسنجی، علیرضا بیرانوند با ۴۹.۱ درصد آرا عنوان بهترین خرید نقل و انتقالات را به خود اختصاص داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pjnva

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تاج: مخالفت خرید و فروش تیم‌ها هستیم