تاریخ انتشار: 1395/12/27 16:58
کد خبر: 222378

امیدوارم حاشیه ها به تیم ملی ضرر نزند !

سرمربی اسبق تیم ملی گفت:نفراتی چون رحمتی، خلعتبری و عقیلی که در زمان خود ستاره های فوتبال ایران بودند، توسط کی روش کنار گذاشته شد و کسی هم به او چیزی نگفت.

حشمت مهاجرانی در رابطه با کنار گذاشته شدن دستیاران ایرانی توسط کارلوس کی روش از تیم ملی اظهار داشت:

آنهایی که تاریخ فوتبال ایران را مطالعه کردند و می دانند، می دانند که از زمان ماریفسکی اولین مربی خارجی ایران تا رایکوف، اوفارل و برانکو و حتی سرمربیان ایرانی، همواره یکی، ۲ مربی ایرانی در کادرفنی حضور داشتند. بحث اصلی هم این است که فدراسیون با آوردن مربی خارجی قصد دارد مربیانی را پرورش دهد که اگر ماموریت آن مربی تمام شد، حداقل عایدی برای فوتبال کشور داشته باشد.

وی افزود:

کی روش متاسفانه از ابتدای حضورش در ایران نه تنها درباره مربیان، بلکه درباره برخی بازیکنان نیز چنین رفتاری کرد و ما سکوت کردیم. نفراتی چون رحمتی، خلعتبری و عقیلی که در زمان خود ستاره های فوتبال ایران بودند، توسط این مربی کنار گذاشته شد و کسی هم به او چیزی نگفت.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال تصریح کرد:

حالا بگوییم انتخاب بازیکن توسط سرمربی صورت می گیرد اما فدراسیون که هر چیزی کی روش خواسته، برایش انجام  داده، پس دلیل کنار گذاشتن مربیان ایرانی چیست؟ متاسفانه کمیته فنی هم نه نظارتی روی سرمربی تیم ملی دارد و نه تا به حال چیزی از او خواسته است. قبلا این اتفاق برای علی کریمی و امید نمازی هم رخ داده بود که به شکل های مختلف از تیم ملی کنار رفتند.

حشمت مهاجرانی درباره نقش این تصمیم روی بازی های پیش روی تیم ملی بیان داشت:

مطمئنا حضور مربیان ایرانی در کادرفنی می تواند به ارتباط بهتر کی روش و بازیکنان کمک کند. نکونام چه زمانی که کاپیتان بود و چه زمانی که مربی بود، پل ارتباطی خوبی بین کی روش و بازیکنان بود. در زمان علی کریمی هم بازیکنان به حرف او به عنوان یک پیشکسوت و بهترین بازیکن آسیا گوش می دادند.

وی با اشاره به بازی با قطر و چین گفت:

در آستانه ۲ بازی حساس در مقدماتی جام جهانی هستیم و امیدوارم این حاشیه ها به تیم ملی ضربه نزد. هیچ کسی دوست ندارد که تیم ملی با هر سرمربی یا مربی شکست بخورد. ما هم اگر انتقاد می کنیم، سعی می کنیم سازنده باشد.

مهاجرانی در پایان افزود:

امیدوارم یا در تصمیمی که کی روش گرفته، تجدیدنظر شود و یا اگر قرار نیست این اتفاق بیفتد، به صورت شفاف دلیل برکناری مربیان ایرانی اعلام شود. اگر هم واقعا موضوع خصوصی بوده، فدراسیون بگوید که یک مساله خصوصی بین کی روش و مربیان ایرانی پیش آمده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b6ey8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گوچی شاگرد زرنگ نسل جدید تیم ملی