تاریخ انتشار: 1395/12/28 13:13
کد خبر: 222249

استارت قطر با تمام ستاره‌ها در حضور رئیس

اولین رقیب ایران در سال جدید دور جدید تمرینات خود را با حضور تمام ستاره های سرشناس زیر نظر کادر فنی آغاز کرد.
استارت قطر با تمام ستاره‌ها در حضور رئیس

قطر اولین حریف ایران در دور برگشت مقدماتی جام جهانی 2018 از شب گذشته دور جدید تمرینات خود را در حالی استارت زد که در این تمرین تمام 29 بازیکن دعوت شده به اردو حضور داشتند تا خورخه فوساتی نگرانی از بابت غیبت مهره هایش نداشته باشد.


ملی پوشان الریان و لخویا بعد از استراحت کوتاه به خاطر بازی های لیگ قهرمانان آسیا بار دیگر به اردوی تیم ملی اضافه شده و تمرینات شان را زیر نظر فوساتی آغاز کردند. نکته جالب این که مربی اروگوئه ای قطر در مصاحبه با روزنامه الوطن از این که تمام شاگردانش را سالم و بدون مصدومیت در اختیار دارد ابراز خوشحالی کرد.


تمرینات دیشب قطر اما مهمانان ویژه ای هم داشت که در آستانه مصاف حساس با ایران با حضور در ورزشگاه عبدا.. بن خلیفه علاوه بر تماشای تمرینات در صحبت با بازیکنان و مربیان برای آنها پاداش ویژه ای در نظر گرفتند تا بلکه به این روش با شارژ روحی و روانی عنابی ها شانس برتری مقابل ایران را افزایش دهند. شیخ حمد بن خلیفه بن احمد آل ثانی رئیس فدراسیون فوتبال قطر با حضور در اردوی تیم ملی با تک تک بازیکنان به صحبت پرداخت و پاداش ویژه ای برای آنها در صورت برتری مقابل ایران و ازبکستان در نظر گرفت.


تمرینات شبانه قطری ها نزدیک به دو ساعت به طول انجامید. تمریناتی که به اذعان استاد الدوحه قطر فشرده ترین تمرین عنابی ها در اردوی اخیر محسوب می شد و فوساتی و دستیارانش فشار بدنی زیادی به بازیکنان وارد کردند تا آنها را برای دو جنگ بزرگ با ایران و ازبکستان آماده کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36aen9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شیرزادی: اگر موقعیت‌ها از دست نمی‌رفت، ما برنده بازی بودیم