تاریخ انتشار: 1395/12/29 15:17
کد خبر: 222004

کاپیتان تیم ملی مقابل قطر کیست؟

فیکس بودن شجاعی مقابل قطر او را کاپیتان تیم ملی ایران می کند اما در غیر اینصورت سیدجلال حسینی، احسان حاج صفی و پژمان منتظری گزینه های بعدی هستند.
کاپیتان تیم ملی مقابل قطر کیست؟

بازوبند کاپیتان تیم ملی ایران بعد از خداحافظی جواد نکونام به آندرانیک تیموریان رسید. آندو به عنوان اولین کاپیتان ارمنی تیم ملی در بازی های زیادی بازوبند را بر دست بست اما قرار نگرفتن او در فهرست تیم ملی مقابل سوریه و حالا برای بازی با چین و قطر باعث شده تا بازوبند کاپیتانی دست به دست شود.


کارلوس کی روش در غیاب آندو بازوبند کاپیتانی را به اشکان دژاگه داد اما حالا که دژاگه مصدوم است و به بازی با قطر و چین نمی رسد، مشخص نیست کاپیتان تیم ملی در این دو بازی کدام بازیکن خواهد بود.


این در حالی است که در بازی ایران و ازبکستان که تیموریان و دژاگه نیمکت نشین بودند، کی روش بازوبندرا به مسعود شجاعی داد تا نشان دهد او کاپیتان بعدی تیمش است. در چنین شرایطی اگر شجاعی مقابل قطر و چین در ترکیب ثابت حضور داشته باشد هم احتمالا مثل بازی با ازبکستان کاپیتان تیم ایران می شود اما در غیراینصورت کاپیتان تیم ملی بازهم تغییر خواهد کرد.


سید جلال حسینی با 107 بازی ملی به نظر می رسد اصلی ترین گزینه کاپیتانی بعد از شجاعی باشد اما احسان حاج صفی و پژمان منتظری نیز با توجه به سابقه شان می توانند گزینه های سرمربی تیم ملی برای بستن بازوبند باشند.


باید منتظر ماند و دید در نهایت کدام بازیکن بازوبند کاپیتانی تیم ملی را مقابل قطر و چین بر دست می بندد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39e987

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سکوت دستیار کی روش درباره جدایی از تیم ملی