تاریخ انتشار: 1395/05/12 14:23
کد خبر: 270452

رومنیگه: وقتی منچستریونایتد خواب بود رناتو را خریدیم

نایب رییس باشگاه بایرن مونیخ درباره به خدمت گرفتن رناتو سانچس از بنفیکا برای این تیم آلمانی به صحبت پرداخت
رومنیگه: وقتی منچستریونایتد خواب بود رناتو را خریدیم

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، و به نقل از تریبال فوتبال، بایرن مونیخ در این فصل توانست خیلی زود با خرید دو بازیکن، کارش را در نقل و انتقالات تابستانی به پایان ببرد. متس هوملس از بوروسیا دورتموند و رناتو سانچس از بنفیکا، دو بازیکنی بودند که بایرن مونیخ توانست برای فصل جدید به خدمت بگیرد.

رناتو سانچس که قبل از یورو 2016 کارش را برای پیوستن به بایرن مونیخ تمام کرد، از باشگاه منچستریونایتد نیز پیشنهاد داشت و پیش‌بینی می‌شد با توجه به رابطه نزدیک خورخه مندس، مدیربرنامه های او و ژوزه مورینیو، این بازیکن به یونایتد بپیوندد.

کارس هاینتس رومنیگه درباره جذب این بازیکن گفت:  تمجید و ستایش از خود در فلسفه من جایی ندارد. امسال در نقل و انتقالات عالی بودیم و توانستیم بازیکنانی که می‌خواهیم را خیلی زود به خدمت بگیریم. در واقع می‌توانم بگویم جلوتر از نقل و انتقالات کار کردیم. وقتی رناتو سانچس در یورو 2016 درخشید، خیلی تیم ها دوست داشتند برای به خدمت گرفتن او اقدام کنند ولی ما در واقع خیلی زودتر توانسته بودیم این بازیکن را به خدمت بگیریم. در واقع وقتی تیم هایی از جمله منچستریونایتد در خواب بودند، توانستیم بازیکنان مورد نظرمان را جذب کنیم.

رومنیگه در پایان گفت: خیلی خوب است که بازیکنان مورد نظرمان را با قراردادهایی بلند مدت به خدمت بگیریم. کار ما در نقل و انتقالات خیلی زود بسته شد و برنامه ریزی خوبی برای آینده داشتیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39lrxq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شواین اشتایگر در یونایتد باقی خواهد ماند