تاریخ انتشار: 1396/01/01 10:23
کد خبر: 221749

برانکو باید تغییر سیستم می‌داد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می‌گوید این تیم می‌تواند شکست مقابل الریان را در بازی برگشت جبران کند. استیلی در پایان تصریح کرد: من بر این باورم پرسپولیس در بازی برگشت می‌تواند در حضور هواداران شکست مقابل الریان را جبران کند.
برانکو باید تغییر سیستم می‌داد

حمید استیلی درباره دیدار پرسپولیس مقابل الریان قطر اظهار داشت: «فکر می‌کنم پس از گلی که پرسپولیسی‌ها دریافت کردند کمی عقب کشیدند و در ادامه گل‌های بعدی وارد دروازه این تیم شد. البته بازیکنان این تیم پس از اینکه از حریف عقب بودند تغییر سیستم و تغییر تاکتیک ندادند و همین موضوع باعث شده بود نتوانند فرصت گلزنی خوبی ایجاد کنند. به طور مثال علی علیپور در دقیقه 85 وارد میدان شد که فکر می‌کنم کمی دیر بود. شاید بهتر بود برانکو کمی تغییر سیستم می‌داد و به طور مثال وحید امیری را به کناره‌ها می‌برد تا با ارسال‌هایش مدافعان حریف را دور بزند. وقتی عمق بسته می‌شود شما باید بازیکنی داشته باشید که از کناره‌ها به خوبی ارسال کند.»

 
وی افزود: «پرسپولیس البته در دیدار برابر الریان ضعف زیادی در دفاع میانی داشت. سید جلال حسینی عملکرد خوبی داشت اما باید بپذیریم محسن ربیع‌خواه پست تخصصی‌اش دفاع میانی نیست. او صرفا یک بازیکن خط میانی یا دفاع چپ است که به عنوان دفاع مرکزی استفاده می‌شد. پرسپولیس باید سعی کند یک بازیکن دفاع میانی خوب جذب کند تا در صورتی که بازیکنی مصدوم می‌شود بتواند به این تیم کمک کند. آسیا دیگر جای اشتباه کردن نیست. پرسپولیس در دیدار مقابل قشقایی اشتباه کرد و یک جام را از دست داد اما نمی‌تواند در دیدارهای آسیایی اشتباه کند. الان که در مرحله گروهی این شکست رقم خورده می‌توان در بازی‌های بعدی آن را جبران کرد اما در بازی‌های حذفی دیگر نمی‌شود جبران کرد.»


استیلی در پایان تصریح کرد: «من بر این باورم پرسپولیس در بازی برگشت می‌تواند در حضور هواداران شکست مقابل الریان را جبران کند و به دور بعد صعود کند اما همان طور که گفتم باید به فکر جذب یک مدافع خارجی خوب باشد تا در مواقع نیاز به این تیم کمک کند.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36aqpz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چرا برانکو در هر بازی رضاییان را تعویض می‌کند؟