تاریخ انتشار: 1396/01/02 13:23
کد خبر: 221593

امید به هواداران از اردوی تیم ملی!

امید به هواداران از اردوی تیم ملی!

کی‌روش و شاگردانش آخرین تمرین‌ها و آماده‌سازی‌ها را هم پشت سر می‌گذارند و حالا در آستانه بازی مهم با قطر قرار داریم. مصاحبه ملی‌پوشان بعد از تمرین سه‌شنبه را می‌خوانید:

سردار آزمون: تلاش می کنیم بهترین بازی را انجام دهیم تا نتیجه خوبی کسب کنیم اما باید ببینیم در آینده چه می‌شود. سرنوشت گروه هنوز مشخص نیست. واقعا گلزنی من در بازی با قطر مهم نیست؛ مهم نتیجه گرفتن تیم ملی است.

مهدی طارمی: من در پرسپولیس مهاجم نوک بودم اما الان بال چپ هستم و گلزنی در این پست سخت‌تر است اما همه تلاشم را انجام خواهم داد تا برای تیم ملی گل بزنم. من تلاش خودم را برای موفقیت تیم ملی انجام خواهم داد و این نظر سرمربی محترم تیم است و هر جا که ایشان بخواهد بازی می‌کنم. تمام تلاشم را می‌کنم که تیم ملی برابر قطر برنده باشد و بعد از آن به فکر گلزنی خودم هستم.

رامین رضاییان: خوشحالم که همیشه هواداران در همه جا از ما حمایت می‌کنند و در کنار تیم ملی حضور دارند. بازی بسیار مهمی با قطر داریم و امیدوارم بتوانیم در این بازی برنده باشیم. دست هوادارانی که به اینجا آمدند را می‌فشاریم و امیدوارم روز بازی تعداد بیشتری از هواداران در ورزشگاه حاضر شوند تا در کنار یکدیگر برنده باشیم.

سعید عزت‌الهی: ابتدا باید سال نو را به مردم ایران تبریک بگویم و آرزو دارم سال خوبی پیش رو داشته باشند. امیدوارم ایرانی‌های قطر در بازی حمایت خوبی از ما داشته باشند تا بتوانیم به پیروزی برسیم و عیدی خوبی به مردم ایران بدهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xv7wq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


از 19 بازیکن لیست تیم ملی 5 نفر خط می خورند! احتمالا ذوب آهنی ها و یک استقلالی