تاریخ انتشار: 1396/01/04 09:23
کد خبر: 221297

کرانچار: تمام تمرکزم برای ادامه لیگ است

سرمربی جدید تیم فوتبال سپاهان با اشاره به ۶ بازی باقی‌مانده سپاهان در لیگ برتر گفت: تمام تمرکز من و تیم بر روی بازی‌های باقی‌مانده‌ای است که هر کدام حساسیت و اهمیت خاص خود را دارد.
کرانچار: تمام تمرکزم برای ادامه لیگ است
زلاتکو کرانچار در حاشیه نخسین تمرین سپاهان در سال 96 اظهار داشت: احساس رضایت و خوبی دارم از این که دوباره به تیمی که طی 4 سال با آن نتایج خوبی به دست آوردم بازگشتم. شاید یکی از دلایل بازگشت من همین مساله است.
 
وی ادامه داد: اکنون با ایده و انگیزه خاصی برگشته‌ام و آماده‌ام تا بتوانیم با توجه به 6 بازی باقیمانده در لیگ تا جایی که امکان دارد این بخش نهایی لیگ را بهبود بدهیم و یک گام به جلو برویم. به طور قطع بازی اول نشان خواهد داد تیم برای کسب نتیجه و ارائه بازی آماده است یا نه.
 
سرمربی سپاهان افزود: اعتقاد دارم نتایج و عملکردی که در این 6 هفته خواهیم داشت وضعیت ما را برای آینده مشخص می‌کند و گزینش بازیکنان را باید در این 6 بازی انجام دهیم. بازیکنان جوان متعدد و زیادی داریم که برخی از آنها در زمان من فعالیت خود را شروع کردند و این هم یک مورد دیگر برای بازگشت من بود چرا که این بازیکنان همان زمان نیز نشان دادند که بازیکنان خوب و باکیفیتی هستند و من نیز این مساله را باور دارم و می‌دانم آن‌ها نیز آن را اثبات خواهند کرد.
 
وی در مورد قراردادش با سپاهان اظهار داشت: برنامه اول ما تا پایان فصل است و حق گزینش برای دو سال، البته این موارد بین من و باشگاه است. بازهم تاکید می‌کنم که اکنون تمام تمرکزم بر روی 6 بازی پیش‌رو است تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و یک گام مثبت رو به جلو برداریم، برای بهبود جایگاهمان در جدول و این مساله اصلاً راحت نخواهد بود.
 
کرانچار تاکید کرد: هیچ چوب سحرآمیزی وجود ندارد که به ما کمک کند. فقط انگیزه و خواست بازیکنان هست که آیا می‌خواهند به نتایج خوب برسند و توانمندی‌های خود را نشان دهند یا نه و این انگیزه و توانمندی است که می‌تواند جهت دهد تا به وضعیت تیم کمک کنند.
ی در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه مساله کمیته اخلاق موجب دوری شما از نیمکت تیم ملی و رفتن از ایران شد یا نه و آیا این مساله در مورد سپاهان بدون مشکل است؟ گفت: جالب است که من این موضوع را تاکنون نشنیده‌ام و به هیچ عنوان در جریان آن نیستم اکنون این خبر را از شما شنیدم و این موضوع صحت ندارد.
 
سرمربی سپاهان خاطرنشان کرد: به طور قطع هواداران از اهمیت زیادی برای تیم برخوردار هستند، چون با حمایت آن‌ها می‌توان کیفیت و توان بازیکنان را افزایش داد و باور دارم بازیکنان می‌توانند با بازی خوب خودشان جواب این اعتماد و حمایت را به خوبی بدهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36aqo7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سال آینده دو دیدار تدارکاتی با تیم‌های کرواسی و ازبکستان خواهیم داشت