تاریخ انتشار: 1396/01/04 10:12
کد خبر: 221291

اشک‌های سرمربی تیم ملی سوریه بعد از پیروزی برابر ازبکستان

سرمربی تیم ملی فوتبال سوریه از پیروزی بزرگی که تیمش برابر ازبکستان در انتخابی جام جهانی به دست آورد بسیار خوشحال است. او به هنگام بر زبان آوردن نام مردم سوریه نتوانست احساسات خود را کنترل کند و اشک از چشمانش جاری شد.

 تیم ملی فوتبال سوریه در انتخابی جام جهانی 2018 روسیه دست به کار بزرگی زد و توانست ازبکستان را با یک گل شکست دهد.
سوریه که تا قبل از شروع این رقابت های کمترین شانس را برای صعود به جام جهانی 2018 روسیه داشت با این پیروزی ارزشمندی که برابر تیم مدعی ازبکستان به دست آورد شانس صعود به جام جهانی را دارد.
سرمربی تیم ملی فوتبال سوریه در نشست خبری بعد از بازی نتوانست جلوی احساسات خود را بگیرد و اشک های او به هنگام بر زبان آوردن مردم سوریه جاری شد.
ایمن الحکیم گفت: نمی‌توانم احساس خود را بعد از این پیروزی بیان کنم. با وجود شرایط آب و هوایی بد بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم. این پیروزی امیدهای ما برای صعود به جام جهانی را زنده کرد. این پیروزی برای من نیست بلکه برای همه ملت سوریه است.
اشک‌های سرمربی تیم ملی فوتبال سوریه به هنگام بر زبان آوردن اسم مردم سوریه جاری شد.
تیم ملی فوتبال سوریه با این پیروزی که به دست آورد 8 امتیازی شد و تنها با یک امتیاز اختلاف نسبت به ازبکستان و 2 امتیاز اختلاف نسبت به کره جنوبی در رده چهارم جدول رده بندی باقی ماند.
شاگردان ایمن الحکیم سه شنبه هفته آینده باید در دیداری بسیار حساس به مصاف تیم ملی کره جنوبی بروند و اگر در این دیدار هم نتیجه گیرند شانس بالایی برای صعود به جام جهانی خواهند داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vwxln

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آیا آندو شانسی برای بازگشت دارد؟