تاریخ انتشار: 1396/01/04 15:31
کد خبر: 221240

تشکر برانکو از کی روش به خاطر رامین!

خیلی بد است وقتی مربی باشگاهی بازیکنی را کنار می گذارد شاهد حضور آن بازیکن در ترکیب ثابت تیم ملی باشد.
تشکر برانکو از کی روش به خاطر رامین!

طبیعتا اگر در بازی دیشب رامین رضاییان در ترکیب تیم ملی به میدان می آمد همیشه از بالا به برانکو نگاه می کرد و با این حرکت به سرمربی تیم باشگاهی اش می فهماند اگر تو به من بازی نمی دهی و مرا اخراج می کنی مهم نیست چرا که من در تیم ملی فیکس هستم. 

البته این طبیعی است نگاه مربیان به بازیکنان متفاوت باشد و به دفعات اتفاق افتاده بازیکنی در تیم باشگاهی فیکس نیست و در تیم ملی مهره اصلی است. اما رامین رضاییان اگر این بار بازی می کرد بد جوری به برانکو برمی خوردو حتما  اکنون از ته دل از کی روش ممنون است و اگر با او وارد تنش و درگیری نمی شد به کی روش زنگ می زد و از او تشکر می کرد. 

رامین در تمرین تیم پرسولیس بی انضباطی کرد. هر چند متنبه شده و درخواست بخشش داده اما اگر در بازی با قطر به میدان می رفت اصول فوتبال که جزء قانون های نانوشته است بهم می خورد. او از تیم باشگاهی اش یکی دو ماهی است اخراج شده و در شرایط مسابقه نیست. اگر کی روش به او بازی می داد به واقع دهن کجی ای بود به تصمیمی که برانکو در مورد رامین گرفته اما با بازی ندادن به رامین به نوعی به این بازیکن ثابت کرده که باید در تمرین تیم باشگاهی اش نیز حضور فعالی داشته باشد. 

پیش تر این طور قصاوت می شد رامین یکی از بازیکنان مورد علاقه کی روش است و دست به هر رفتاری در پرسپولیس بزند در تیم ملی جایگاه ثابتی دارد در حالی که کی روش به ما ثابت کرد این طور نیست. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4por9d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پست اینستاگرامی کنایه آمیز رامین رضاییان خطاب به هم تیمی هایش در پرسپولیس! +عکس