تاریخ انتشار: 1396/01/08 15:50
کد خبر: 220711

هدفون جالب جهانبخش و تیپ همیشگی کی‌روش

تیم ملی فوتبال چین بعد از تیم ملی ایران برای برگزاری دیدار امروز به ورزشگاه ‌آزادی رسید.
هدفون جالب جهانبخش و تیپ همیشگی کی‌روش

به گزارش فرتاک ورزشی، در حالی که یک ساعت دیگر بین دیدار تیم‌های ایران و چین از سری رقابت‌های جام جهانی ‌باقی مانده، ورزشگاه قسمتی که برای چینی‌ها در نظر گرفته شده مملو از جمعیت است و هواداران با پخش آهنگ شاد تیم ملی را تشویق می‌کنند. ضمن اینکه در جایگاه چینی‌ها نیز هزار هوادار این کشور با پرچم‌های قرمز این کشور و پیراهن قرمز حضور دارند.

* قبل از آغاز بازی چمن ورزشگاه به سبک بازی‌های خارجی آب‌پاشی شد و این در حالی است که این کار قبل از آغاز بازی‌های لیگ مرسوم نیست.

* با پر شدن ورزشگاه هواداران موج مکزیکی به راه انداختند ضمن اینکه دو طرف هواداران چین و بالای سر آْنها در طبقه دوم خالی نگه داشته شده است.

* هدایت ممبینی عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال همراه با داوران سنگاپوری به ورزشگاه آمد که در ادامه داوران با لباس رسمی از زمین دیدن کردند.

* امروز تیم ملی بازی دارد و اثری از پرچم‌های رنگی آبی و قرمز نیست. با این حال نکته جالب اینکه قسمت هواداران استقلال در ورزشگاه امروز زودتر از قسمت پرسپولیسی‌ها پر شد. 

* در قسمت جایگاه 8 درگیری مختصری بین پلیس و تماشاگران انجام شد که یکی از تماشاگران به شدت مورد ضرب و شتم پلیس قرار گرفت.

* پرچم یا ابوالفضل در دست هواداران دیده می‌شود ضمن اینکه حداقل نیمی از ورزشگاه امروز با پیراهن غیر از سفید به ورزشگاه ‌آمدند.

* با ورود تیم ملی به ورزشگاه کی‌روش با تیپ همیشگی خود و با همان کروات قرمزرنگ از اتوبوس پیاده شده و هدفون علیرضا جهانبخش که پرچم ایران بر روی آن بود نیز جالب توجه بود.

* اتوبوس چین بعد از ایران به ورزشگاه آزادی رسیده و بازیکنان این تیم همزمان با سه بازیکن ایران یعنی آزمون، انصاری و پورقاز وارد زمین چمن شده و برای آشنایی با شرایط جوی ورزشگاه به قدم زدن پرداختند.

*عده‌ای از هواداران به شادی به سبک محلی پرداختند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kvdwx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ایران – چین؛ یوزهای پراشتها در کمین اژدها