تاریخ انتشار: 1396/01/09 11:35
کد خبر: 220559

ترکیب های مختلف ایران حاصل دسترنج کی روش

تیم ملی امروز به تاکتیکی تیمی متکی است نه یک یا چند بازیکن خاص.
ترکیب های مختلف ایران حاصل دسترنج کی روش

گوچی بازی نکند سردار آزمون و مهدی طارمی هستند. سردار آزمون روی نیمکت بنشیند کریم انصاری فرد آماده بازی است. مرتضی پورعلی گنجی آماده است به جای سید جلال بازی کند. در همه پست ها این چنین است. کی‌روش تیمی ساخته که با هر ترکیبی پیروز می شود. این یک اتفاق بزرگ برای تیم ملی است. اتفاقی که سازنده اش ذهنیت و دیسپلین کی‌روش است. اتکا نبودن تیم ملی به ستارها یک روزه در تیم ملی به وجود نیامده و حاصل شش سال حضور کی روش در تیم ملی و تلاش اوست.

 

پیش تر دیده بودیم مهدی رحمتی از تیم ملی خداحافظی کرد اتفاقی رخ نداد. هم چنین مجتبی جباری. کی روش علی کریمی را کنار گذاشت و تیم ملی به مسیر خود ادامه داد. این روزها جواد نکونام و آندو دیگر در جلوی خط دفاعی بازی نمی کنند. زوجی که سال های سال فیکس بودند اما باز هم تیم ملی در آستانه صعود به جام جهانی است.

 

تیم کی روش متکی به یازده بازیکن است. یازده بازیکنی که البته فیکس ابدی در تیم کی‌روش نیستند و هر لحظه موقعیتشان تحت خطر است. کی‌روش یک تیم جدید ساخته. تیمی که بعد از رفتنش بیشتر به چشم خواهد آمد. مربی بعدی با سردار آزمون، مهدی طارمی و... سال های سال می تواند یک تیم خوب داشته باشد. هر که بعد از کی‌روش سرمربی تیم ملی شود آنچه که خواهد گفت تحسین مرد پرتغالی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kvprd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شماره‌ پیراهن ملی‌پوشان ایران برای بازی با قطر مشخص شد+عکس