تاریخ انتشار: 1396/01/12 09:24
کد خبر: 220123

کاپیتان استقلال خوزستان :سه امتیاز بازی با ذوب آهن شانس ما را برای کسب سهمیه بیشتر می کرد

کاپیتان تیم استقلال خوزستان گفت: سه امتیاز بازی مقابل ذوب آهن ما را به کسب سهمیه امیدوارتر می کرد اما متاسفانه این امر محقق نشد.
کاپیتان استقلال خوزستان :سه امتیاز بازی با ذوب آهن شانس ما را برای کسب سهمیه بیشتر می کرد

محمد طیبی پس از تساوی تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: اگر این بازی را می بردیم شانس بیشتری برای کسب سهمیه آسیایی داشتیم اما همچنان امیدوار هستیم.
کاپیتان استقلال خوزستان عنوان کرد: در نیمه اول بازی بر اثر یک اشتباه گل خوردیم و شیرازه تیم از هم پاشید اما در نیمه دوم توپ و میدان را به طور کامل در دست داشتیم. 
وی خاطرنشان کرد: با وجود این که برای ذوب آهن احترام زیادی قائل هستم اما باید بگویم که در این بازی حرفی برای گفتن نداشتند و تنها برای یک امتیاز به اهواز آمده بودند.
طیبی ادامه داد: متاسفانه در هر بازی نمی توانیم از موقعیت های زیادی که خلق می کنیم استفاده لازم را ببریم اما در هر صورت تیم ذوب آهن نیز حریف دست و پا بسته ای نبود .
وی گفت: در نیمه دوم بازی حریف کاملا عقب کشیده بود و تنها دل به ضد حمله داشته و با بازی های تاخیری سعی داشتند یک امتیاز بازی را کسب کنند.
کاپیتان استقلال خوزستان در پایان گفت: شرمنده هواداران شدیم که در این ایام تعطیل به ورزشگاه آمدند و از ما حمایت کردند امیدوارم در بازی های آینده جبران کنیم.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه تساوی یک بر یک به پایان رسید.
تیم استقلال خوزستان در حال حاضر با کسب 33 امتیاز در مکان ششم جدول قرار دارد.
 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zagb6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نعمتی‌نژاد: کارنامه‌مان مقابل ذوب‌آهن خوب است