تاریخ انتشار: 1396/01/14 16:01
کد خبر: 219657

کی روش تا جام جهانی 2022 ماندنی می شود؟

فدراسیون فوتبال تا پایان جام جهانی 2018 با کی روش قرارداد دارد که البته این قرارداد مرحله به مرحله و به صورت خودکار تمدید می شود.
کی روش تا جام جهانی 2022 ماندنی می شود؟

تیم  ملی در صورتی که به جام جهانی 2018 صعود کند تعهد کی روش نسبت به تیم  ملی تا پایان بازی ها خواهد بود و اگر این اتفاق رخ ندهد قرارداد به صورت یک طرفه فسخ خواهد شد و این فسخ قرارداد هیچ تعهدی را برای فدراسیون فوتبال ایجاد نمی کند. به واقع قرارداد فدراسیون فوتبال با کی روش با موفقیت تمدید خواهد شد.

جالب اینکه اخیرا پیشنهادی به فدراسیون فوتبال شده که با صعود تیم ملی به جام جهانی 2018 قرارداد کی روش تا جام جهانی 2022 به همان منوال گذشته تمدید شود. نظرات بر این است کی روش تیم جوانی ساخته. تیمی که 4 سال دیگر پخته تر خواهد شد و می تواند نتایج بهتری برای ایران رقم بزند و طبیعتا کی روش می تواند در آتی بهتر از تیمی که ساخته بهره بگیرد.

تمدید قرارداد کی روش تا جام جهانی 2022 فعلا به صورت یک پیشنهاد خام است که هنوز از سوی فدراسیون فوتبال تنظیم نشده و صحبتی نیز در این زمینه با کی روش نشده است. قرار است در این باره اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در جلسات آتی به شور بشینند و تصمیم نهایی بگیرند.

در صورت ارایه این پیشنهاد به کی روش به نظر می رسد سرمربی تیم ملی هم موافقت خود را اعلام کند چرا که وی بارها در محفل خصوصی اعلام کرده دیگر با توجه به شرایط سنی حاضر به کار در باشگاه ها نیست و از سویی چه تیمی برای او بهتر از ایران که آن را کاملا شناخته و در این برهه تیم جوانی ساخته که با آن به صعود به دور دوم جام جهانی فکر می کند. تنها دغدغه کی روش در این بین امکانات است که مدام به خاطر آن به فدراسیون فوتبال انتقاد می کند.

یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با تایید این زمزمه ها یا بهتر است اذعان کنیم پیشنهاد، گفت: «طبیعتا طرح این پیشنهاد از نظر مالی پیش از جام جهانی 2018 به سود فدراسیون فوتبال است چرا که درخشش در جام جهانی 2018 می تواند کی روش را برای فوتبال ایران گران تر کند.»

 هر چند به نظر  می رسد فدراسیون فوتبال تا پایان جام جهانی 2018 صبر کند چرا که اگر نتایج تیم ملی در این بازی ها قابل هضم نباشد فدراسیون فوتبال به دلیل تمدید قرارداد کی روش از سوی رسانه های گروهی مورد انتقاد قرار خواهد گرفت.

گفتنی است شش سال از حضور کی روش در فوتبال ایران می گذرد...

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gvnpz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 کی روش دست بردار نیست؛فدراسیون مثل گروگان دراختیار برانکو است