تاریخ انتشار: 1396/01/15 17:12
کد خبر: 219396

پرسپولیس - پیکان؛ چشمک به قهرمانی یا هت تریک در باخت؟

لیگ برتر به حساس‌ترین هفته‌های خودش رسیده و در مهم‌ترین دیدار فردا پرسپولیس میزبان پیکان خواهد بود. شاگردان برانکو بعد از دو باخت متوالی مقابل الریان و صنعت نفت آبادان می‌توانند تیم آقا مجید را شکست دهند؟
پرسپولیس - پیکان؛ چشمک به قهرمانی یا هت تریک در باخت؟

 رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر از فردا با انجام دو دیدار آغاز می‌شود که در مهم‌ترین بازی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان پیکان است. سرخپوشان بعد از دو باخت متوالی مقابل الریان و صنعت نفت نیاز مبرمی به سه امتیاز این بازی دارند و نمی‌خواهند مقابل چشمان هوادارانشان سومین باخت متوالی و چهارمین باخت فصلشان در لیگ را تجربه کنند. از پنج دیدار باقی مانده اگر پرسپولیس بتواند 7 امتیاز به دست آورد قطعا قهرمان لیگ خواهد شد اما باخت مقابل پیکان می‌تواند دیگر مدعیان قهرمانی را همچنان امیدوار نگه دارد. 

برانکو ایوانکوویچ بعد از اخراج رضاییان از پرسپولیس مورد انتقاد برخی از هواداران این تیم قرار گرفته و قطعا می‌داند 5 هفته پایانی برای او و تیمش دشوار خواهد بود.

فرشاد احمدزاده، هافبک سرخپوشان در دیدار مقابل پیکان به دلیل مصدومیت غایب خواهد بود.

از سوی دیگر پرسپولیس با پیکانی بازی می‌کند که در این فصل نشان داده سخت می‌بازد. پیکانی‌ها روز جمعه توانستند ماشین‌سازی تبریز را با سه گل شکست دهند تا روحیه‌ای بالا به مصاف سرخپوشان بروند.

از نکات جالب توجه این بازی حضور مدعیان آقای گلی در بازی فردا است. گادوین منشا با دو گلی که مقابل ماشین سازی به ثمر رساند 12 گله شد و خودش را به طارمی 13 گله نزدیک تر کرد. باید دید فردا کدام یک از این دو بازیکن موفق به گلزنی می‌شود.

قضاوت این دیدار بر عهده سیدمهدی سیدعلی است.

هیچ یک از بازیکنان دو تیم از بازی فردا محروم نیستند. این دیدار از ساعت 18:50 دقیقه در ورزشگاه آزادی آغاز می‎‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45kmyx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دفاع برانکو ایوانکوویچ از عملکرد بیرانوند