تاریخ انتشار: 1396/01/16 12:35
کد خبر: 219255

فولاد با شکست سپاهان به لیگ برمی‌گردد؟

تیم فوتبال فولاد خوزستان برای رقم زدن اولین پیروزی خانگی در نیم‌فصل دوم به دیدار سپاهان اصفهان می‌رود.
فولاد با شکست سپاهان به لیگ برمی‌گردد؟

 بعد از جهش چشمگیر نیم‌فصل اول که با صعود از رده شانزدهم تا رده ششم جدول لیگ برتر همراه بود، تیم فولاد خوزستان از ابتدای نیم‌فصل دوم روی نوار ناکامی گام برداشته و طی 10 هفته سپری شده از دور برگشت فقط یک بار در بازی خارج از خانه برابر پدیده مشهد به پیروزی رسیده است.

نتایج دور برگشت باعث نزول تیم فولاد تا رده یازدهم جدول رده بندی شده است و سرخ‌پوشان جنوبی برای جبران مافات و صعود به رده‌های بالاتر فقط پنج بازی دیگر فرصت دارند که بازی با سپاهان اصفهان اولین آن‌هاست.

نعیم سعداوی سرمربی فولاد خوزستان در مصاحبه روز گذشته به این نکته اشاره کرد که استراتژی باشگاه فولاد خوزستان در لیگ شانزدهم قرار گرفتن در رده هشتم جدول بوده اما از نظر وی تیم فولاد مستحق قرار گرفتن در رده‌های بالای جدول است و در هفته‌های پایانی باید برای صعود به رده‌های بالای جدول تلاش کند.

شرایط جدول و نزدیک بودن امتیازات تیم‌های چهارم تا یازدهم نیز نشان می‌دهد که فولادی‌ها در صورتی که طی پنج هفته پایانی دور برگشت همانند پنج هفته پایانی دور رفت نتایج خوبی کسب کنند، مسیر صعود این تیم به جمع شش تیم بالای جدول هموار می‌شود.

تکرار نتایج دور رفت البته در صورتی میسر می‌شود که تیم فولاد خوزستان همانند هفته‌های پایانی نیم‌فصل اول ارائه‌گر یک فوتبال تهاجمی و عامه‌پسند باشد و از پیله احتیاطی که در نیم‌فصل دوم به درون آن فرو رفته است، خارج شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dm5mm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزینه مربیگری سپاهان در تمرینات این تیم حاضر شد