تاریخ انتشار: 1396/01/16 13:54
کد خبر: 219240

پیکان-پرسپولیس؛ مشابه در حمله، متفاوت در دفاع

دو تیم پیکان و پرسپولیس در شرایطی مقابل هم قرار خواهند گرفت که عملکرد آن ها در خط دفاعی متفاوت و در خط حمله تقریبا به هم نزدیک است.
پیکان-پرسپولیس؛ مشابه در حمله، متفاوت در دفاع

دیدار پرسپولیس و پیکان برای هر دو تیم از اهمیت خاصی برخوردار است. پرسپولیسی ها برای جبران شکست مقابل نفت آبادان و نزدیک شدن به قهرمانی به این دیدار پا می گذارند و تیم پیکان با توجه به پیروزی هفته گذشته مقابل ماشین سازی، به کسب رتبه چهارم و قرار گرفتن در میان سهمیه های آسیایی لیگ دل بسته است.


شاگردان جلالی در شرایطی به این دیدار رسیده اند که در خط دفاعی عملکرد مناسبی نداشته اند و تنها ماشین سازی را پایین تر از خود در رده بندی بدترین عملکردهای تیم ها در خط دفاعی می بینند. تیم پیکان تاکنون 32 گل دریافت کرده، که نمی تواند آمار قابل قبولی برای تیم ششم جدول باشد. در مقابل حریف این تیم با دریافت تنها 10 گل در 25 دیدار اخیر بهترین خط دفاعی لیگ را به خود اختصاص داده و در حال ثبت رکوردی منحصر به فرد در این زمینه است.


در خط حمله اما پیکانی ها با در اختیار داشتن گادوین منشا و گلزنی سایر بازیکنان شرایط خوبی را دنبال می کنند و هم تعداد گل های خورده، موفق به گلزنی شده اند تا تفاضل صفر در پایان هفته بیست و پنجم برای آنها ثبت شود. شاگردان جلالی از حیث گل های زده نزدیک به حریف خود هستند و تنها 3 گل کمتر زده اند تا شرایط مشابهی در خط هجومی دو تیم وجود داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pvlvr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پورمحمد: از پرسپولیس نمی‌ترسیم