تاریخ انتشار: 1396/01/16 14:44
کد خبر: 219233

نعمتی: باید مانع جشن قهرمانی پرسپولیس برابر پیکان شویم

بازیکن تیم پیکان بازی امروز تیمش با پرسپولیس را بسیار حساس می‌داند و می‌گوید برای کسب سه امتیاز می‌جنگیم.
نعمتی: باید مانع جشن قهرمانی پرسپولیس برابر پیکان شویم

سیامک نعمتی بازیکن پیکان تهران در خصوص بازی امروز تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد:  بعد از برد ماشین سازی که پس از دو باخت رقم خورد شرایط تیم بسیار خوب است. امیدواریم بتوانیم سه امتیاز بازی را به دست بیاریم. 

وی در رابطه  با شرایط خود برای بازی با پرسپولیس خاطر نشان کرد: من در شرایط بسیار عالی به سر می‌برم و فکر می کنم لحاظ جسمی، بدنم در آمادگی کامل قرار دارد و  از لحاظ روحی هم شرایط بسیار خوبی دارم. امیدوارم بتوانم بازی خوبی را برای تیمم ارائه بدهم.

نعمتی با اشاره به اهمیت سه امتیاز این بازی برای هر دو تیم تصریح کرد: پرسپولیس در حالی با ما بازی دارد که به برد در این بازی بسیار نیاز دارد و مطمئنا روحیه بسیار جنگنده‌تری نسبت به بازی رفت خواهد داشت.  

وی افزود: از آن‌جایی که پرسپولیس برابر صنعت نفت نتیجه را واگذار کرده برای جبران شکست قبل، امروز تلاش بسیاری خواهد کرد اما ماهم برای دست‌یابی به این 3 امتیاز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

بازیکن پیکان در پایان گفت: پرسپولیس برای مسجل شدن قهرمانی به این پیروزی نیاز دارد و من فکر می‌کنم مانند دیدار دور رفت هر دو تیم بازی زیبایی را به نمایش بگذاریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gv875

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دعوت پرسپولیسی‌ها از هواداران؛ امروز را جهنم کنید