تاریخ انتشار: 1395/05/13 17:19
کد خبر: 270167

وقتی کارلتو ابراهیموویچ را زد

سرمربی ایتالیایی جدید تیم فوتبال بایرن‌مونیخ اعتراف کرد که در یکی از روزهای دوران مربیگری‌اش در فرانسه، خشمش را بر سر ستاره سوئدی PSG خالی کرده است.
وقتی کارلتو ابراهیموویچ را زد

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی / کارلو آنچلوتی در مصاحبه‌ای جدید با نشریه فورفورتو درباره مسائل مختلفی صحبت کرد. او در این گفت‌وگو اعتراف کرد برخلاف چیزی که به‌نظر می‌رسد، همیشه هم مربی آرامی نبوده است و یک بار شدیداً خشمگین شده و کنترلش را از دست داده است.

کارلتوی 57 ساله در پاسخ به این سؤال که آیا تا به‌حال پیش آمده است از دست بازیکنانش عصبانی شود، خاطره یکی از روزهای مربیگری‌اش در لوشامپیونه را یادآوری کرد و گفت: بدترین مورد آن سال 2013 رخ داد، زمانی که من سرمربی PSG بودم. ما آن سال در ضربات پنالتی به اویان باختیم و از جام حذفی فرانسه حذف شدیم. یادم هست که در آن مسابقه ما واقعاً بد بازی کردیم. من هم به شدت از دست بازیکنانم عصبانی بودم آنقدر که زدم و یک در را شکستم! همچنین یک جعبه مقوایی را که سر راهم بود، شوت کردم و آن جعبه به سر زلاتان ابراهیموویچ خورد، اما او هیچ واکنشی نشان نداد!

آنچلوتی ادامه داد: هر بار که کنترلم را از دست می‌دهم باید رختکن را ترک کنم. گاهی حتی باید فوراً یک نخ سیگار بکشم تا حالم سرجایش بیاید. البته این را هم بگویم که دارم تلاش می‌کنم سیگار را ترک کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vp9xb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خاطرات جالب کارلتو از ایبرا و رونالدو