تاریخ انتشار: 1395/05/13 17:28
کد خبر: 270165

مشکلات بزرگ بارسا برای جذب مهاجم جدید

مسئولان بارسا سخت در تلاش هستند تا یک مهاجم جدید به خدمت بگیرند اما مشکلاتی در این راه وجود دارد که باعث شده فعلا این ماموریت به سرانجام نرسد
مشکلات بزرگ بارسا برای جذب مهاجم جدید

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، ماریو گومز(فیورنتینا)، گابریل باربوسا(سانتوس برزیل)، گابریل ژسوس(پالمیراس برزیل) و جاناتان کالری(مهاجم آرژانتینی سائوپائولو) از گزینه های مدنظر بارسلونا هستند. روبرت فرناندز، مدیر ورزشی بارسلونا هم اکنون در برزیل به سر می برد تا شاید بتواند قرارداد با یکی از گزینه های فوق که در لیگ برزیل شاغل هستند را نهایی کند اما هنوز خبر امیدوارکننده ای از برزیل مخابره نشده است.

 

 

بزرگترین مشکل در راه جذب مهاجم جدید این است که همه می دانند با وجود مسی، سوارز و نیمار، نیمکت نشینی شان در بارسا حتمی خواهد بود و کمتر مهاجمی حاضر است چنین شرایطی را قبول کند. نولیتو، ویه تو و گامیرو، به همین دلیل پیشنهاد بارسا را رد کردند.

 

کمبود بودجه، دیگر مشکل بارسلوناست. تا همینجا رقمی که بارسا به بازیکنانش به عنوان حقوق پرداخت می کند از مرز 115 میلیون یورو گذشته؛ ضمن اینکه تمدید با مسی، سوارز و راکیتیچ نیز در دستور کار قرار دارد. بارسا نمی خواهد برای مهاجمی که قرار است ذخیره باشد پول زیادی هزینه کند.

 

 

فیرپلی مالی، سد دیگری در راه بارسلونا است. آبی اناری ها برای خرید 4 بازیکن(دینیه، اومتیتی، دنیس سوارز و آندره گومس)، 79.75 میلیون یورو هزینه کرده اند؛ در حالیکه از فروش هلیلوویچ(5 میلیون)، بارترا(8 میلیون) و آدریانو،(600 هزار یورو)، مجموعا 13.6 میلیون یورو نصیبشان شده است. آلوس، مونتویا و ساندرو نیز به عنوان بازیکن آزاد راهی تیمی دیگر شده اند. بارسا برای رعایت فیرپلی مالی نمی تواند بی گدار به آب بزند.

 

بارسلونا برای خرید یک مهاجم، حتمن باید یک یا دو بازیکنش را به فروش رسانده یا قرض بدهد. در حال حاضر 26 بازیکن در فهرست بارسا قرار دارند که به احتمال فراوان داگلاس از این جمع خارج خواهد شد. هزینه زیاد برای یک مهاجم، بارسا را مجبور خواهد کرد بازیکنی دیگر را نیز به فروش برساند در حالیکه بازیکنان فعلی هرکدام به دلایلی، جدا کردنشان از تیم سخت به نظر می رسد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qkn68

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رسمی/ پدیده فوتبال آلمان به سیتی منتقل شد