تاریخ انتشار: 1396/01/24 15:55
کد خبر: 217404

فاضلی: با کرانچار چشم به سهمیه آسیا دوخته‌ایم

هافبک جوان سپاهان امیدوار است با کسب نتایج مناسب در هفته‌های باقیمانده بتوانند این تیم را به سهمیه لیگ قهرمانان برسانند.
فاضلی: با کرانچار چشم به سهمیه آسیا دوخته‌ایم

بازگشت زلاتکو کرانچار به سپاهان باعث شده این تیم در هفته‌های اخیر در مسیر نتیجه گیری قرار گیرد. حسین فاضلی، هافبک جوان زردپوشان اصفهانی، با ابراز امیدواری برای تداوم روند موفقیت آمیز این تیم، اکنون چشم به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دوخته اند: از زمان حضور آقای کرانچار بازیکنان با انگیزه بیشتری در تمرین و برابر رقبا حضور دارند. سرمربی جدید تمرینات جدیدتری را به تیم آورده که باعث شور و نشاط بیشتر در بازیکنان شده و از لحاظ فنی و روحی در شرایط بهتری قرار گرفته‌ایم.

فاضلی با مثبت ارزیابی کردن شرایط این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان ادامه داد: شرایط سپاهان بهتر از قبل شده و می‌توانیم به کسب سهمیه آسیا هم امیدوار باشیم. اگر با همین شرایط به تمرین و بازی ادامه دهیم امید تیم برای صعود بیشتر می‌شود.

وی در خصوص دلیل افت سپاهان و دور ماندن آنها از کورس قهرمانی طی فصول اخیر گفت: این شرایط برای هر تیمی در هر سطحی اتفاق خواهد افتاد. در باشگاه‌های بزرگ اروپا و آسیا هم این اتفاق می‌افتد. تیم پرسپولیس هم در دو فصل قبل با بحران و افت مواجه شد اما در این فصل بهترین تیم لیگ برتر شده و در رده اول قرار دارد. سپاهان هم دو سال افت را پشت سر گذاشته است اما به مرور بهتر شده و در فصل آتی به نقطه اوج برمی‌گردد.

فاضلی در پایان گفت: امیدوارم در دیدار این هفته مقابل گسترش فولاد روز خوبی را پشت سر بگذاریم. در این بازی به دلیل مصدومیت حضور نخواهم داشت اما خودم را به دو بازی پایانی لیگ می‌رسانم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/395a8x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کرانچار رویای زردهای اصفهان را برآورده می کند؟

حضور دو پرسپولیسی در سپاهان
چلنگر کنار کرانچار دراصفهان؛