تاریخ انتشار: 1395/05/14 15:13
کد خبر: 269987

بیرانوند آمپر چسباند/ فقط به خاطر پرسپولیس و طرفدارانش مصاحبه نکردم

دروازه بان ملی پوش سابق باشگاه نفت بعد از اتفاقی که امروز در ساختمان این باشگاه رخ داد حرف های تندی علیه وزارت نفت، رئیس فدراسیون و مالکان جدید نفت بر زبان آورد.
بیرانوند آمپر چسباند/ فقط به خاطر پرسپولیس و طرفدارانش مصاحبه نکردم

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، علیرضا بیرانوند در دومین روز از تجمع بازیکنان، مربیان و اعضای کادر پزشکی و تدارکات سابق نفت در ساختمان باشگاه برای دریافت مطالبات خود وقتی دید  مالکان جدید به وعده خود عمل نکرده و درب باشگاه را قفل زده اند حسابی به سیم آخر زد و مدعی شد کسانی که باشگاه راخریدند تنها دنبال کسب شهرت و محبوبیت در کنار برندی مثل علی دایی هستند.

 

مدیریت دروغ بر باشگاه حاکم است

 

واقعا مدیریتی که در باشگاه نفت حاکم شده مدیریت دروغ و ریا است! آقایان که ادعای مردانگی دارند روی حرف خود نمی ایستند و بعد انتظار دارند تیم شان نتیجه هم بگیرد. الان با زندگی 40 نفر بازی می کنند بدون این که متوجه باشند خدایی هم وجود دارد و بر اعمال بندگانش نظارت دارد. سئوال من از آقای گلرخسار که مدعی شده بود باشگاه پرسپولیس را با 400 میلیارد تومان می خرد این است حالا که باشگاه نفت را خریدی، باشگاهی که انگشت کوچک پرسپولیس هم نمی شود چطور نمی توانی از عهده 10 تا20 میلیارد بدهی هایش بربیایی؟ آن وقت میخواستی بیایی و پرسپولیس را بخری!

 

به من گفتند به جای یک میلیارد، دو میلیارد می دهیم

 

شک نداشته باشین اقای گلرخسار که به من می گفت اگر دوست داشته باشم و بخواهم به جای یک میلیارد به تو دو میلیارد هم می دهم تنها برای تبلیغات شرکتش و شهرت آمد و نفت را به چنگ آورد! آدمی که روی حرف خود نمی ایستد و از انجام تعهداتش در قبال طلبکاران نفت این گونه در می رود فکر می کنید در آینده چه بلایی بر سر مجموعه اش در می آورد؟

 

 اقای وزیر نفت ما با شما قرارداد بستیم

 

طبق قراردادی که مالکان جدید با وزرات نفت برای خرید باشگاه بستند باید ظرف مدت 20 روز با تمام طلبکاران تسویه حساب می کردند اما نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه امروز آمدیم و می بینیم که در باشگاه را قفل زده اند و رفته اند. آقای زنگه وزیر محترم نفت ما قراردادمان را با وزراتخانه شما بستیم نه با کس دیگر پس حالا بیایید و پاسخگو باشید نه این که فقط ادعا کنید و بگوئید اگر تا شنبه پول طلبکاران واریز نشود باشگاه را منحل می کنیم و پول ها را خودمان می دهیم.

 

به فکر روح و روان ملی پوشان طلبکار نفت باشید

 

مگر بازی های تیم ملی در انتخابی جام جهانی در راه نیست؟ مگر همین الان 5 ملی پوش مشکل مالی با باشگاه نفت ندارند؟ پس چرا فدراسیون که مدام شعار حمایت از تیم ملی و ملی پوشان را می دهد هیچ اقدامی در راستای آرام شدن افکار ما برنمی دارد؟ اقای تاج مگر من قبل از سوپرجام با شما تلفنی صحبت نکردم و شما قول ندادید که در بازگشت به تهران نامه بزنید و جلوی فعالیت های نفت را بگیرید، چرا این اتفاق رخ نداد؟ مگر خود شما زمینه فروش این باشگاه به مالکیت جدید را فراهم نکردید پس چرا الان کاری برای ما و بقیه طلبکاران نمی کنید؟ مگر قرار نبود باشگاه را به این افراد و شرکت شان بفروشید و با پولش مطالبات را پرداخت و تسویه کنید، چه شد پس؟!

 

با کسانی که قرارداد دو تا سه میلیونی داشتند تسویه کردند

 

عرفانیان به عنوان معاون گلرخسار مدام مصاحبه می کنند و می گویند ما با طلبکاران تسویه کردیم. بله تسویه کرد اما با کدام طلبکار؟ با بازیکنی که سرجمع قراردادش به اندازه یک کیسه برنج و یک حلب روغن هم نبود و دو تا سه میلیون هم روی دست باشگاه هزینه نگذاشت! با اینها تسویه کردی نه با من که یک میلیارد و 80 میلیون تومان طلب دارم. واقعا آقای عرفانیان چطور وجدانت اجازه می دهد که شب تا صبح بخوابی وقتی آبدارچی باشگاه با قرارداد سالیانه 7 میلیون تومان الان ماه هاست به دنبال حق و حقوقش است و دست آخر هم دست از پا درازتر هر روز باید به خانه برگردد و شرمنده زنو بچه هایش باشد.

 

قرارداد 180 میلیونی بستند و بی خیال شدند

 

آقای ناصر فریادشیران که یکی دو ماه به هر دری می زدی تا همه اعضای تیم را جمع کنی و با تجمع جلوی وزارتخانه مانع انتقال تیم شوی حالا که خودت پست مدیریت آکادمی را گرفتی و با قرارداد 180 میلیونی به خواسته ات رسیدی چرا دیگر دنبال دفاع از حق و حقوق بقیه اعضای تیم نیستی؟ الان به خواسته ات رسیدی و دیگر بقیه برایت مهم نیستند. باور کنید همه چیز پول نیست و کمی هم مرام و معرفت لازم است!

 

میزان مطالبات مان چقدر است؟

 

الان سیدجلال 950 میلیون، امیری 500 میلیون، مبعلی 700 میلیون، حمدی نژاد 600 میلیون، عزتی 500 میلیون، شیری 300 میلیون، بوحمدان 250 میلیون، کوروشی 400 میلیون، لطفی 200 میلیون، کامیابی نیا100 میلیون، حسنوی 150 میلیون، سیدی 80 میلیون، کادر پزشکی سرجمع 300 میلیون، ماساژورها 200 میلیون و خودم یک میلیارد و 80 میلیون از باشگاه طلب داریم. قرار بود بعد از جلسه دیروز امروز به ما چک بدهند اما آقایان باز هم زیر حرف شان زدند و فرار کردند.

 

فقط به خاطر پرسپولیس و طرفدارانش مصاحبه نکردم

 

من اگر تا الان مصاحبه نکردم تنها به خاطر حرمت 12 سال حضورم در باشگاه نفت بود چون برای رسیدن من به این جایگاه زحمت کشیده بود ضمن این که نمی خواستیم باعث نگرانی طرفداران پرسپولیس هم شویم چون ممکن است این اتفاقات روی روح و روان ما تاثیر بد بگذارد و تیم مان بد نتیجه بگیرد. اما آقایان با کارهایی که انجام دادند دیگر کاسه صبر ما را لبریز کردند. من باور کنید با پولی که از باشگاه طلب دارم می توانم تمام خاندان بیرانوند را در شهرم تامین کنم اما حالا باید در به در آن باشم در حالی که حق قانونی من رسیدن به این پول است.

 

آمدند که کنار برندی مثل علی دایی مطرح شوند

 

آقای گلرخسار که مدام پولت را به رخ من میکشی و می گویی اگر بخواهم جای یک میلیارد دو میلیارد به تو می دهم .نیازی به این کار نیست و تنها بیا حق من و بچه های نفت را بده نه این که مدام با حرف پول و شرکتت را به رخ بکشی! باور کنید همه چیز پول نیست و کمی هم مردانگی نیاز است تا در جامعه برای خود اعتبار داشته باشی. من برای آقای علی دایی به عنوان اسطوره و کسی که الان برندی در فوتبال ایران و جهان است نگرانم چون شک ندارم حضور مالکان جدید تنها برای این است که از کنار این چهره بزرگ به شهرت و اعتبار برسند. وقتی می روند و در افتتاحیه فروشگاه جدید آقای دایی از کنارش تکان نمی خورند و مدام عکس می اندازند چه فکری می توان کرد؟

 

کاش باشگاه را به ملوان می فروختند

 

ای کاش این باشگاه به انزلی منتقل می شد آن وقت نه من هیچ کدام از بازیکنان دیگر دنبال مطالبات خود نمی رفتند. چون حداقلش این بود که باشگاه ما به یک باشگاه ریشه دار و پرطرفداری مثل ملوان می رسید که طرفداران خونگرم و پرشماری دارد و جای خالی اش در لیگ برتر کاملا محسوس است.الان نفت تنها باعث شده برخی آدم بیایند و با ادعاهای توخالی به دنبال شهرت و اعتبار باشند. من بالاخره به حقم می رسم و نمی گذارم این پول که برایش زحمت کشدیم از بین برود اما ای کاش مسئولان هم بیشتر به فکر ما بودند تا این گونه با اعصاب مجموعه قبلی نفت بازی نمی شد.

منبع: افکار نیوز


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2og9ed

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیرانوند لباس ما را نپوشد باید از پرسپولیس برود!