تاریخ انتشار: 1395/05/14 16:41
کد خبر: 269962

ماجرای برکناری افشارزاده و استعفای حسنی خو/ پرسپولیس منتظر حوادث جدید

روز گذشته بهرام افشارزاده بعد از مدت ها سرپرستی از باشگاه استقلال رفت و جای خود را به رضا حسنی خو مدیرعامل جدید باشگاه داد
ماجرای برکناری افشارزاده و استعفای حسنی خو/ پرسپولیس منتظر حوادث جدید

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، درباره جدایی افشارزاده اخبار متعدد و متناقصی منتشر شده است. برخی عنوان کردند او به خاطر ممنوعیت فعالیت بازنشسته ها در باشگاه ها و فدراسیون ها استعفا داد اما کمتر کسی است که نداند گودرزی و افشارزاده اختلافات عمیقی در ماههای گدشته با یکدیگر داشتند و وزارت ورزش تجمعات اخیر برخی هواداران در حمایت از افشارزاده و اعتراض به جدایی وی را طبیعی نمی داند.

در آن مقطع هواداران استقلال با شعار «وزیر پرسپولیسی نمی خواهیم» نسبت به تغییرات مدیریتی در استقلال و برکناری افشارزاده اعتراص کردند، در حالی که ده روز قبل از آن به خاطر ناکامی در فینال جام حذفی تجمعاتی برای برکناری افشارزاده توسط هواداران شکل گرفته بود.

افشارزاده مدیرکل حوزه سرپرستی وزارت ورزش رفت و مدیرکل حراست وزارت ورزش مدیرعامل استقلال شد. استعفای حسنی خو از سمت مدیریت حراست نشان می دهد گودرزی در پی انتقادات مطرح شده و همچنین موانع قانونی موجود به دنبال اداره سرخابی ها به شکل سرپرستی نیست. حسنی خو هم اگر قرار بود مدیرکل حراست وزارتخانه باقی بماند می بایست در استقلال مانند افشارزاده به عنوان سرپرست باشگاه فعالیت می کرد اما حسنی خو استعقا داد تا منعی برای فعالیت به عنوان مدیرعامل در استقلال نداشته باشد.

از آن سو معلوم نیست علی اکبر طاهری که از سمت خود به عنوان رییس صندوق حمایت از قهرمانان استعفا داده چرا همچنان به عنوان سرپرست در باشگاه پرسپولیس فعالیت می کند. در این باره اخباری دریافت کرده ایم مبنی بر اینکه پرسپولیس نیز آبستن حوداث تازه ای خواهد شد. فعلا و تا زمان دریافت اخبار تکمیلی به ذکر همین نکته کوتاه بسنده می کنیم.

 

کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ne8zk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش تمرین استقلال/ تعجب استقلالی‌ها از حضور حسنی‌خو