تاریخ انتشار: 1395/05/14 18:35
کد خبر: 269929

سیاه‌جامگان- سایپا؛ لطفا گل بزنید!

سیاه جامگان و سایپا در حالی برابر هم قرار می‌گیرند که در دو جدال اخیرشان به تساوی بدون گل رسیدند
سیاه‌جامگان- سایپا؛ لطفا گل بزنید!

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، شاگردان فرهاد کاظمی برخلاف فصل گذشته که آخرین دقایق، حضورشان را در لیگ برتر قطعی کردند امسال شروع دور از انتظاری داشتند و توانستند در خانه ذوب‌آهن را 2 بر یک شکست دهند و صدر جدول را برای یک هفته هم که شده تجربه کنند.

 

سیاه جامگان امسال نفراتی همچون رضا نورمحمدی، ایوب کلانتری، رضا درویشی، حسین بادامکی، محمدرضا خانزاده و ... را جذب کرد و بازیکنان موثر فصل اخیر را نگه داشت تا بتواند در دومین سال حضور در لیگ برتر جایگاه بهتری از فصل اخیر کسب کند.

 

سیاه جامگان در دو بازی اخیر لیگ برتر با درخشش کلانتری هافبک فصل گذشته تراکتورسازی که یک گل زده و دو پاس گل داده است موفق شد ذوب‌آهن را شکست دهد و در دربی مشهد یک امتیاز از پدیده، دیگر تیم آماده لیگ برتر بگیرد تا همچنان روند خوب خود را حفظ کند اما آنها از ساعت 19 فردا که در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد مقابل سایپا قرار می‌گیرند کار سختی خواهند داشت چراکه شاگردان حسین فرکی در هفته اول با وجود شکست برابر پرسپولیس، نمایش بسیار خوبی ارائه نمودند و هفته اخیر نیز ذوب‌آهن را در نقش جهان یک بر یک متوقف کردند.

 

سایپا که در دو فصل اخیر توسط مجید جلالی هدایت می‌شد، امسال با حسین فرکی یکی دیگر از مربیان کارکشته فوتبال ایران کار خود را آغاز کرد که او پس از رفتن آندرانیک تیموریان، مجید ایوبی، مهدی دغاغله و ...، بازیکنان خوبی از جمله مسعود حسن‌زاده، سعید لطفی، سیامک کوروشی، امید خالدی و ... به جمع نارنجی پوشان اضافه کرد تا نسبتا تیمش تقویت شود.

 

تیم فرکی با وجود میانگین سنی بالا، نمایش امیدوار کننده‌ای در دو مسابقه اخیر داشته و مطمئنا فردا حریف سرسختی برای سیاه جامگان خواهد بود.

 

سیاه جامگان و سایپا در فصل گذشته دو بار با هم بازی کردند که هر دو مسابقه با تساوی بدون گل پایان یافت اما این بار امید می‌رود با توجه به نمایش هجومی شاگردان کاظمی و فرکی در فصل جاری، شاهد حداقل یک گل در جدال پیش روی‌شان باشیم!

 

هفته سوم لیگ برتر

سیاه‌جامگان مشهد- سایپا تهران؛ استادیوم: ثامن الائمه مشهد / ساعت: 19

داور: علی صفایی؛ کمک‌ها: حسن ظهیری، ایوب غلامزاده و رضا کرمانشاهی / ناظر: علیرضا یزدانی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2anrzy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرکی: برای سه امتیاز به مشهد آمده‌ایم/ سایپا واقعی را در هفته ششم ببینید