تاریخ انتشار: 1396/02/02 17:00
کد خبر: 215399

پیشنهاد جنجالی سپاهان به ستاره پرسپولیس/ با این مبلغ می‌آیم!

کمال کامیابی نیا برای حضور در سپاهان درخواست دو میلیارد کرده که فعلا مورد موافقیت مدیران این باشگاه قرار نگرفته است.
پیشنهاد جنجالی سپاهان به ستاره پرسپولیس/ با این مبلغ می‌آیم!

 کمال کامیابی نیا یکی از بازیکنان کلیدی پرسپولیس در دو فصل اخیر بوده. هافبک دفاعی این تیم که در پایان فصل و به عنوان بازیکن آزاد می تواند تیم جدید خود را انتخاب کند.

پرسپولیس بارها از کامیابی نیا خواسته تا پای میز مذاکره بنشیند و برای فصل بعد توافق کند. این خواسته هنوز با موافقت کمال مواجه نشده و این بازیکن فعلا مشغول بررسی پیشنهادهایش است تا بهترین تصمیم را برای آینده بگیرد.

سپاهان یکی از مشتری های پر و پا قرص کامیابی نیا است. مدیران این باشگاه با نظر زلاتکو کرانچار چند روز قبل به کامیابی نیا پیشنهاد حضور در سپاهان را داده اند اما با درخواست عجیب هافبک پرسپولیس مواجه شده اند.

کامیابی نیا در صحبت با مدیران سپاهان درخواست دو میلیاردی خود را برای یک فصل ارائه داده که این خواسته مورد موافقت مدیران باشگاه اصفهانی قرار نگرفته است. کامیابی نیا این فصل با رقمی در حدود 900 میلیون برای پرسپولیس بازی کرد و به نظر نمی رسد سپاهان بتواند دو میلیارد تومان برای او هزینه کند.

اختلاف سپاهان و کامیابی نیا زیاد است و این می تواند به سود پرسپولیس باشد. پرسپولیسی که برای تمدید قرارداد با این هافبک 29 ساله عزم خود را جزم کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48nzgw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره تیم پرسپولیس برابر سپاهان دَبِل شد !