تاریخ انتشار: 1396/02/03 12:03
از ثانیه اول برای گل زدن تلاش می کنیم
کد خبر: 215252

حسینی: العین خطرناک است، نباید غافلگیر شویم

سرمربی تیم ذوب آهن اعلام کرد شناخت خوبی از العین امارات دارد و تیمش را برای برد به میدان می فرستد.
حسینی: العین خطرناک است، نباید غافلگیر شویم

، سیدمجتبی حسینی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل العین در چارچوب مسابقه‌ای از گروه C لیگ قهرمانان آسیا حاضر شد و صحبت هایی انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

 

امیدوارم با برد فردا از گروه صعود کنیم

 

یک بازی مهم در پیش داریم. امیدوارم بتوانیم با پیروزی در بازی فردا از گروهمان صعود کنیم. حساسیت بازی بسیار بالا است. امیدوارم با تجربه از مسابقه قبلی عملکرد خوبی مقابل العین به نمایش بگذاریم. بازی سختی داریم. العین تیم بزرگی در آسیا است. تلاشمان را کردیم و با تمام توان بازی می‌کنیم. امیدوارم هواداران نیز حمایت کنند تا بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.

 

شناخت خوبی از العین داریم

 

شناخت خوبی از العین دارم. این تیم جزو تیم‌هایی است که بازی خانگی و بیرون از خانه برایش فرقی نمی‌کند. آنها با یک استراتژی بازی می‌کنند. در صحبت‌های اولیه خودم گفتم باید از تجربه مسابقات قبلی استفاده کنیم. العین در زمین حریف هم تیم بسیار خطرناکی است و توانست بنیادکار را شکست دهد.

 

در آسیا کارت نگرفتیم

 

حسینی در مورد اینکه گاهی بازیکنان این تیم کارت‌های زرد غیر حرفه‌ای دریافت می‌کنند، اظهار داشت:‌ در آسیا کارت نگرفتیم اما در لیگ داوران سخت‌گیرتر هستند.

 

به بازیکنان اطلاعات موثری دادیم

 

همه تیم‌ها با شناخت کافی از یکدیگر به زمین می‌روند. حریفان آنالیز تیمی و فردی می‌شوند. مهره‌های موثر العین را می‌شناسیم و به بازیکنان تیم‌مان اطلاعات موثری دادیم و امیدواریم بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

 

نباید طوری بازی کنیم که غافلگیر شویم

 

العین بسیار خطرناک است. بازیکنان ما می‌دانند نباید طوری بازی کنند که غافلگیر شوند. العین بازیکنانی دارد که می‌توانند ما را غافلگیر کنند همانقدر که ما تلاش می‌کنیم گل بزنیم باید همانقدر تلاش کنیم که غافلگیر شویم.

 

از ثانیه اول می خواهیم به العین گل بزنیم

 

تلاش‌مان این است که در همان ثانیه اول گل بزنیم اما این کار سخت است. العین اصول دفاعی را به خوبی بلد است. آنها با وجود بازی در زمین حریف پرس می‌کنند. خوشحالیم با تیم به این خوبی بازی داریم و تلاش می‌کنیم عملکرد خوبی ارائه دهیم.

 

حسینی در پایان این نشست اعلام کرد علی حمام را در بازی فردا به علت آسیب دیدگی در اختیار ندارد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/395req

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پرسپولیس در جمع 10 تیم برتر آسیا