تاریخ انتشار: 1396/02/07 21:45
بیانی؛
کد خبر: 214411

برای سال بعد به کمتر از قهرمانی استقلال راضی نیستیم / منتظری یا صادقی باید جذب شوند

کاپیتان سابق تیم استقلال گفت: «هواداران این تیم در این فصل از عملکرد تیمشان راضی بودند، ولی برای فصل بعد به کمتر از قهرمانی رضایت نمی دهند.»
برای سال بعد به کمتر از قهرمانی استقلال راضی نیستیم / منتظری یا صادقی باید جذب شوند

شاهین بیانی در خصوص وضعیت استقلال اظهار داشت: «استقلال بعد از تحول در نیم فصل دوم سر و شکل خوبی گرفت و روندی که این تیم پیدا کرد موجب رضایت هواداران و پیشکسوتان شد. اما استقلال تیمی نیست که چند سال پشت سر هم دوم و سوم شود و این رضایت حاصل باشد. هوادار و حتی پیشکسوت برای سال بعد به کمتر از قهرمانی راضی نیست. لذا این تیم باید برای قهرمانی تجهیز و آماده شود.»

کاپیتان سابق استقلال گفت: «این تیم نفرات جوان و خوبی دارد. اما خود منصوریان هم می داند که در دو سه پست نیاز به تقویت و اضافه شدن بازیکنان جدید دارد. بعنوان مثال ما در کنار کاوه رضایی حتما یک مهاجم می خواهیم که صرفا گلزن و تمام کننده باشد. یا این که یک هافبک بازیساز و طراح که سال هاست خلاء آن در تیم حس می شود. البته منصوریان در ابتدای فصل بختیار رحمانی را برای این منظور جلب کرد اما فشار روانی آنقدر روی این بازیکن زیاد بود که بنده خدا نتوانست قابلیت های خود را در استقلال بروز دهد.»

مدافع سابق آبی پوشان گفت: «البته در کنار همه این ها و واجب تر از همه، ما یک مدافع میانی می خواهیم که هم تجربه لازم را داشته باشد و هم قدرت رهبری در خط دفاعی را داشته باشد. به اعتقاد من پژمان منتظری بهترین گزینه برای این منظور است. حتی من امیر حسین صادقی را هم برای این کار می پسندم. این دو علاوه بر آن که فاکتورهای لازم مثل تجربه و قدرت رهبری در خط دفاعی را دارند، یک فاکتور مثبت دیگر هم دارند و آن هم این است که از خانواده استقلال هستند و با فضا و جو این تیم آشنا می باشند. این قبیل بازیکنان بهتر در تیم جا می افتند و جایگاه خود را به خیلی زود پیدا می کنند.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kv5ma

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برای سال بعد به کمتر از قهرمانی استقلال راضی نیستیم / منتظری یا صادقی باید جذب شوند

استقلال نیاز به دفاع وسط دارد/ دلم برای دربی شور می‌زند
بیانی: امیدوارم منصوریان از تجربیات فریبا استفاده کند