تاریخ انتشار: 1395/05/16 01:02
کد خبر: 269692

منصوریان با استقلال تمامی رکوردها را شکست!

منصوریان هفته قبل به رکورد بدترین شروع استقلال در لیگ اول رسید و امشب، به تنهایی همه رکوردها را شکست و عنوان بدترین شروع این باشگاه را به نام خودش زد.
منصوریان با استقلال تمامی رکوردها را شکست!

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، یک امتیاز از دو بازی ابتدایی، آنقدر نتیجه عجیبی بود که در 15 دوره گذشته لیگ برتر، فقط یک دوره تکرار شده باشد. دوره اول لیگ حرفه‌ای، که استقلال هفته اول با برق مساوی کرد و هفته دوم به پاس تهران باخت. در همان سال هم هفته سوم، استقلال با برد 4-0 مقابل تراکتورسازی اوج گرفت و به صدر رسید و هفته‌های طولانی در صدر جدول باقی ماند.

با باخت امشب استقلال به صنعت نفت، حالا منصوریان به تنهایی و بدون هیچ رقیبی، صاحب بدترین شروع استقلال در تاریخ لیگ برتر است.

او از سه بازی ابتدایی آبی‌ها فقط یک امتیاز گرفته و دو بازی از این سه بازی، در ورزشگاه آزادی برگزار شده‌اند. دو بازی خانگی هم با تیم‌هایی بوده که یکی از آن‌ها این فصل به لیگ برتر رسیده و دیگری، چند روز قبل از شروع لیگ مربی انتخاب کرده و تشکیل شده است.

استقلال در دو بازی آینده با پیکان و ماشین سازی، دو تیم دیگر تازه لیگ برتری شده بازی می‌کند. شاید روز قرعه کشی، به نظر می‌رسید با چنین قرعه‌هایی استقلال در شروع فصل صدرنشین بلامنازع لیگ باشد اما تساوی با نفت تهران و شکست مقابل صنعت نفت، نشان داد فعلا استقلال استعداد امتیاز دادن به هر تیمی را دارد. حتی رقم زدن اولین برد صنعت نفتی که دو بازی قبلی، حتی نتوانسته بود دروازه حریفانش را باز کند

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wq5ld

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



اعتراض کادر فنی صنعت نفت/ گل قربانی آفساید بود/ عکس چیز دیگری می گوید.