تاریخ انتشار: 1396/02/10 14:46
کد خبر: 213915

هشت گل خورده برای مثلث تیم ملی

سه دروازه‌بان ملی‌پوشی که نسبت به سایر همتایان خود از بیشترین شانس برای حضور در جام جهانی روسیه برخوردارند در هفته بیست و نهم لیگ برتر روی هم هشت گل دریافت کردند.
 هشت گل خورده برای مثلث تیم ملی

،  شاید کمتر کسی تصورش را می‌کرد که عنوان یکی از پُرگل‌ترین دیدارهای لیگ شانزدهم به مسابقه‌ای برسد که در ۲ سوی آن ۲ دروازه‌بان ملی‌پوش در چارچوب دروازه ایستاده‌اند اما این اتفاق نسبتاً عجیب روز شنبه در ورزشگاه آزادی در دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن افتاد تا علیرضا بیرانوند و محمدرشید مظاهری نفری سه گل بخورند.

جالب آنکه دیگر سنگربان مدعی پوشیدن پیراهن تیم ملی یعنی محمدرضا اخباری هم در دیدار همزمان در ورزشگاه نقش جهان ۲ گل دریافت کرد تا سه دروازه‌بانی که یک سال مانده به جام جهانی روسیه بیشترین بخت را نسبت به سایر همتایان خود برای حضور در این رقابت‌ها دارند در هفته بیست و نهم لیگ برتر روی هم هشت گل خورده باشند.

 

این آمار شاید وقتی عجیب‌تر به نظر رسد که به یاد داشته باشیم پرسپولیس با تنها ۱۳ گل دریافتی با اختلاف بهترین خط دفاعی لیگ شانزدهم را در اختیار دارد و تراکتورسازی مشترکاً با گسترش فولاد از این حیث دوم است.

 

به این ترتیب، مثلث بیرانوند-مظاهری-اخباری پس از هفته بیست و یکم برای دومین بار در لیگ شانزدهم جمعاً هشت گل دریافت کرد. جالب آنکه در آن هفته هم ۲ دروازه‌بان ملی در قالب دیدار تراکتورسازی و ذوب‌آهن رو در روی یکدیگر قرار گرفته بودند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ovdmq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش سیدجلال به جدایی بیرانوند