تاریخ انتشار: 1395/05/16 15:23
کد خبر: 269587

متاسفم که یک گلر برای استقلال تصمیم می گیرد / چطور این بازیکنان میلیاردی می گیرند و این قدر ضعیف هستند / منصوریان ۳ تعویض بد انجام داد

پیشکسوت استقلال گفت: «چه کسی کنعانی‌زادگان را انتخاب کرده که این‌طوری سوتی می‌دهد. او خیلی بازیکن ضعیفی است و اگر می‌خواستند او را بگیرند، حنیف خیلی بهتر بود.»
متاسفم که یک گلر برای استقلال تصمیم می گیرد / چطور این بازیکنان میلیاردی می گیرند و این قدر ضعیف هستند / منصوریان ۳ تعویض بد انجام داد

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، محمد نوری درباره نتایج استقلال و عملکرد این تیم در فصل جدید اظهار داشت: «منصوریان از دوستان صمیمی من است و ما پیشکسوتان سعی کردیم از او حمایت کنیم و تا حال هرچه بوده حمایت بوده، اما باید با واقعیات کنار آمد. تیم مشکل دارد، مخصوصاً در خط دفاعی چون گل‌های ابتدایی می‌خورد. چه در بازی قبل و چه در این بازی مهاجمان سر‌ِ توپ می‌زدند و مدافعان می‌خوابیدند و خیلی راحت دریبل می‌خوردند.»

 

وی ادامه داد: «نفت تیمی نبود که مقابل استقلال قد علم کند و من فکر می‌کردم 3-2 گل راحت بزنیم، اما منصوریان سه تعویض خیلی بد انجام داد و درحالی‌که قربانی، کریمی و حیدری خوب بازی می‌کردند را تعویض کرد. استقلال انسجام لازم را ندارد و مشکلات زیادی دارد، ضمن اینکه با بازیکنان میلیاردی مثل بختیار رحمانی، کاوه رضایی و ووریا غفوری در حد و اندازه‌های استقلال ظاهر نشدند و این درحالی است که آنها در تیم‌های خودشان خوب بودند، اما الآن کارایی ندارند.»

 

نوری گفت: «فاصله سه خط در استقلال زیاد است و ابراهیمی و رحمانی با هم هماهنگ نیستند، ضمن اینکه وقتی در بازی قبل کنعانی‌زادگان را دیدم، گفتم چه کسی این بازیکن را انتخاب کرده که این‌طوری سوتی می‌دهد. او خیلی بازیکن ضعیفی است و اگر می‌خواستند او را بگیرند، حنیف خیلی بهتر بود.»

 

پیشکسوت استقلال گفت: «پارسال هم گفتم که رحمتی تیم را می‌چیند و الآن هم می‌گویم بیش‌تر نفراتی که آمده‌اند با تصمیم رحمتی به استقلال پیوستند و نمونه بارز آن حمید بابازاده که از دوستان خود من است. متأسفم برای افشارزاده که در زمان مدیریت او یک گلر این‌چنین تصمیم‌گیرنده شده بود.»

 

وی افزود: «ما هم دوست داریم استقلال نتیجه بگیرد، اما تیم به حاشیه رفته و جواب هوادار را که می‌دهد، هواداری که امروز آمده بود از منصوریان حمایت کند، اما او با تعویض‌هایی که انجام داد و با کوچینگش نشان داد که مشکل دارد. تماشاگران حمایت می‌کنند اما تیم نتیجه نمی‌گیرد، این در حالی است که نفت یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های لیگ بود و نفر شاخصی نداشت و استقلال جلوی این تیم هم نتیجه نگرفت.»

 

نوری گفت: «بازی‌ها هفته‌به‌هفته سخت می‌شود و تیم‌ها جا می‌افتند. فکر می‌کنم استقلال وقتی جلوی 60 هزار نفر نتیجه نمی‌گیرد، در ادامه مشکلات بیش‌تری خواهد داشت. من هم دوست دارم تیم خوب شود، اما مهره‌های کلیدی و میلیاردی این تیم 20 درصد خودشان هم نبودند و اگر این‌طور باشد بعید می‌دانم تیم درست شود.»

 

وی گفت: «خسرو خوب بود و تعویضش اشتباه، با تعویض او تیم ازاین‌رو به آن رو شد. اسماعیل‌پور پارسال عالی بود و می‌جنگید، اما امسال نیمکت‌نشین شده، به نظرم منصوریان باید در ترکیبش تغییر و تحول ایجاد کند، من خودم دفاع بودم اما هیچ‌وقت این‌طور دریبل نخورده‌ام. من نمی‌دانم چطور میلیاردی می‌گیرند و این‌قدر ضعیف هستند، الآن هم یکی مثل منتظری باید بیاید و دفاع را جمع کند.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2og98g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رحمتی خواب بود، چیپ زدم