تاریخ انتشار: 1396/02/13 16:13
کد خبر: 213169

حسینی:امیدوارم بتوانیم فصل را خوب تمام کنیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن، گفت: امیدوارم در بازی فردا بتوانیم نتیجه قابل قبولی کسب کنیم و فصل را به خوبی به پایان برسانیم.
حسینی:امیدوارم بتوانیم فصل را خوب تمام کنیم

 سیدمجتبی حسینی در نشست خبری قبل از برگزاری بازی مقابل پدیده در هفته پایانی لیگ برتر، گفـت: آخرین بازی لیگ را در پیش داریم. از همه تشکر می‌کنم. خبرنگاران برای پوشش اخبار تیم زحمت کشیدند. امیدوارم در بازی فردا  بتوانیم نتیجه قابل قبولی کسب کنیم و فصل را به خوبی به پایان برسانیم.

وی افزود: پدیده تیم خوبی است. آنها پیشرفت قابل توجهی داشتند. پدیده تیم یک دستی است و فوتبال قابل قبولی بازی می‌کند. سعی کردیم از این تیم به شناخت برسیم و از نقاط ضعف آنها استفاده کنیم تا نتیجه‌ای که شایسته ما است را کسب کنیم.

وی در مورد اینکه چرا ذوب آهن شروع خوبی دارد اما نمی‌تواند پایان قابل قبولی داشته باشد، خاطرنشان کرد: مصدوم تیم ما علی حمام است. حجت حق‌وردی هم در بازی فردا محروم است نتایج ما قابل دفاع است. تیم خوبی را جمع کردیم. تیم‌مان منظم و هدفمند است. در یک مجموعه خوب فعالیت می‌کنم امیدوارم بتوانیم در ادامه هم عملکرد خوبی داشته باشیم.

حسینی در مورد اینکه آیا نام قاسم حدادی‌فر در لیست این تیم در بازی فردا هست یا نه، گفت: فردا مشخص می‌شود که او در بازی حضور دارد یا نه.

سرمربی ذوب آهن در مورد اینکه : جایگاه خاصی مدنظر نداشتیم به دنبال داشتن تیم خوب و جوان بود. می‌خواستیم از عملکرد تیم ‌مان رضایت داشته باشیم.

وی در مورد وضعیت قراردادش گفت: قراردادم به اتمام می رسد. تمام تمرکزم روی دو بازی بعدی است. در مورد فصل بعد هنوز تصمیمی نگرفتم. تمام تمرکزم کسب موفقیت در دو بازی پایانی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x8moq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسینی_نورافکن زوج جدید میانی استقلال
اختصاصی/ با خروج ابراهیمی استقلال جوانتر می شود

پدیده لیگ یک با موتور به دنبال گول زدن دخترها!
اختصاصی| اقدام شرم آور بازیکن لیگ یکی؛

آبی پوشان به دنبال طلسم شکنی برابر پدیده در مشهد
3 آمار قابل توجه پدیده برابر استقلال