تاریخ انتشار: 1396/02/16 23:05
کد خبر: 212457

سیمئونه: بازگشت مقابل رئال مادرید برای اتلتیکو مادرید غیر ممکن نیست

سیمئونه: بازگشت مقابل رئال مادرید برای اتلتیکو مادرید غیر ممکن نیست پیروزی ۱-۰ اتلتی مقابل ایبار باعث شد تا این تیم بار دیگر به مسیر پیروزی ها بازگردد، با این وجود اکثر صحبت های سیمئونه پس از این دیدار مربوط به نبرد اتلتی و رئال مادرید بود.
سیمئونه: بازگشت مقابل رئال مادرید برای اتلتیکو مادرید غیر ممکن نیست

اتلتیکو مادرید هفته گذشته در لیگ قهرمانان اروپا با حساب ۳-۰ مقابل رئال مادرید متحمل شکست شد تا برای حضور در فینال این رقابت ها شرایط سختی داشته باشد، با این وجود دیگو سیمئونه در کنفرانس مطبوعاتی پس از نبرد شاگردانش مقابل ایبار در خصوص دیدار برگشت مقابل رئال مادرید گفت:

    چهارشنبه دیدار مهمی خواهیم داشت. بازگشت مقابل رئال مادرید برای برخی تیم ها غیر ممکن است اما برای ما اینچنین نیست. به بازیکنانم هشدار داده ام که مقابل تیم قدرتمندی به میدان می رویم، تیمی که در اکثر دیدارها گلزنی می کند اما بازگشت ممکن خواهد بود. بخاطر بازگشت کاملا امیدوار هستم چراکه اگر امیدوار نبودم هرگز اینچنین صحبت نمی کردم. اگر باور داشته باشیم و متحد باشیم شانس بازگشت خواهیم داشت.

هواداران اتلتی در ویسنته کالدرون بار دیگر به حمایت از این باشگاه پرداختند و این تیم موفق شد به پیروزی مهمی دست یابد، سیمئونه در این خصوص افزود:

    ۵ یا ۶ سال فوق العاده داشته ایم و هواداران از این نمایش ها خوشحال خواهند بود. بازیکنان نیز به جنگیدن برای پیروزی ادامه می دهند. در ابتدای فصل شرایط سختی داشتیم و نتوانستیم آن ثباتی که نیاز داشتیم را به دست آوریم. با این وجود دیدن این حمایت از هواداران من را تحت تاثیر قرار می دهد، بخاطر داشتن چنین بازیکنانی احساس غرور می کنم و از دیدن چنین جوی بسیار خوشحالم.

اتلتی برای آنکه مستقیما راهی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده بشود شرایط دشواری دارد و سویا را در یک قدمی خود می بیند اما این تیم این فرصت را خواهد داشت تا با کسب یک امتیاز دیگر به ور مسقیم راهی لیگ قهرمانان اروپا شود:

    در مقطع مهمی از فصل قرار داریم و تنها ۲ دیدار تا پایان فصل باقی مانده است، می توانیم رتبه سوم خود را هفته آینده مسجل کنیم. هنوز مطمئن نیستیم که می توانیم به طور مستقیم راهی لیگ قهرمانان اروپا شویم و برای این مورد نیاز به یک امتیاز دیگر خواهیم داشت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gvp8z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 تعهد مدافع اتلتیکو به قول و قرار با رئال مادرید