تاریخ انتشار: 1395/05/16 20:56
کد خبر: 269512

اکسین البرز-نساجی مازندران/ تفکرات مربی کهنه کار در برابر شاگرد سابق

دو تیم اکسین البرز و نساجی مازندران از سری رقابت های هفته ی اول لیگ دسته اول فوتبال کشور، به مصاف هم می روند.
اکسین البرز-نساجی مازندران/ تفکرات مربی کهنه کار در برابر شاگرد سابق

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، اکسین با سرمربیگری علی لطیفی و فیروز کریمی که مدیر فنی این تیم در فصل گذشته بود از لیگ دسته دوم به لیگ یک صعود کرده و انگیزه مالکین باشگاه در خصوص صعود به لیگ برتر و موفقیت در لیگ یک بسیار بالاست.

یکی از مشکلات پیش روی اکسین این است که تا چند روز گذشته حواشی نیمکت ادامه داشت تا سرانجام مالکین اکسین تصمیم گرفتند فیروز کریمی را به عنوان سکان دار خود معرفی کنند و همین امر سبب شد تا جدال حساسی را در بیرون میدان شاهد باشیم، جدالی بین کریمی و فکری، دو استقلالی سابق که می تواند حساسیت بازی را دو چندان نماید.

اکسین در بازار نقل و انتقالات سعی بر این داشت بدون سر و صدا بکار خود ادامه دهد و با تمدید بازیکنان فصل گذشته و اضافه کردن چند بازیکن جوان در لیگ یک، پا در رقابت های این فصل گذاشته است. از نکته های مهم اکسین در این فصل جدایی یاسر فیضی است. 

فیضی فصل گذشته به همراه اکسین توانست آقای گل لیگ دو شود و توانست با درخشش در این بازی ها  به ذوب آهن  بپیوندد و شاید همین جدایی سبب شود تا اکسین مقابل نساجی به مشکل برخورد کند.

اما در آن طرف میدان، ببرهای مازندران قرار دارند. محمود فکری که به عنوان سرمربی این باشگاه در فصل جدید انتخاب شده است، تغییرات زیادی را در این تیم ایجاد کرده است.

فکری در اولین قدم، قلم قرمز را روی نام بازیکنانی گرفت که در تمرینات اول فصل این تیم حضور نشدند و سپس به جذب بازیکنانی چون قباخلو، غلامعلی تبار، نعمتی و حیات منش اقدام نمود.

از نکات قوت این تیم می توان به حضور محمد عباس زاده در خط حمله و وحید مهدی خانی  دروازه بان این تیم اشاره کرد که در فصل گذشته عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته بودند. همچنین جدایی سه بازیکن از تیم نساجی در روزهای گذشته که در قائمشهر حواشی زیادی را نیز به وجود آورد را نیز نباید فراموش کرد.

هواداران پرشور نساجی هم چون فصل گذشته، با چند دستگاه اتوبوس راهی کرج می شوند تا در این دیدار حساس تیم خود را حمایت کنند. ضمن اینکه اخباری مبنی بر کم بودن اتوبوس نیز گزارش شده است که مسئولین نساجی قول مساعدی در این خصوص داده اند.

کوبل داوری این دیدار بر عهده بیژن حیدری است و آرمان اسعدی، عسگر محمدی و داوود محرابی وی را در این امر یاری خواهند کرد.

گفتنی است این دیدار ساعت 18 در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار خواهد شد.

خبرنگار: "حسین پنبه کار"

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lb9vk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نگاهی به نیمکت تیم‌های لیگ یک/ یک مربی خارجی و یک نیمکت خالی!