تاریخ انتشار: 1395/05/16 21:03
کد خبر: 269509

آلومینیوم اراک-ملوان/ قوی سپید انزلی در اندیشه های صعود با دستان خالی

دو تیم آلومینیوم اراک و ملوان بندرانزلی از سری رقابت های هفته ی اول لیگ دسته اول فوتبال کشور، به مصاف هم می روند.
آلومینیوم اراک-ملوان/ قوی سپید انزلی در اندیشه های صعود با دستان خالی

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، تیم فوتبال آلومینیوم اراک با کمترین تغییرات در بازیکنان و کادر فنی اش سعی در حفظ اسکلت سال گذشته اش کرده و با جذب چند بازیکن شاخص، سودای صعود به لیگ برتر در سر دارد.

آلومینیوم در اواخر فصل گذشته داوود مهابادی را به خدمت گرفت و با بازیهای زیبا و پرگل، تماشاگران پرشور اراکی را راضی کرد تا این مربی در فصل جدید نیز سکاندار هدایت آلومینیوم باشد و سعی بر این دارد که در این فصل، صعود به لیگ برتر را تجربه نماید،  موضوعی که به دور از ذهن نبوده و می تواند به آن دست یابد اگر با صبر و شکیبایی همراه شود. 

اما در آن سوی میدان ملوانی قرار دارد که فصل پیش ناباورانه به لیگ دسته یک سقوط کرد. ملوان  بعد از سقوط هم تمامی تلاش خود را بکار گرفت تا شاید بتواند با خرید نفت تهران، هم چنان در لیگ برتر حضور داشته باشد که در نهایت این گونه نشد تا در لیگ دسته یک برای صعود مجدد بجنگد. 

ملوانان در بازار نقل و انتقالات سروصدای خاصی را به پا نکردند و شاید بهترین خبر در این خصوص، بازگشت شاهین ثاقبی به اردوی ملوانان باشد. به نظر می رسد این دیدار جدال دارا و ندار باشد، اما همه چیز در میدان مشخص خواهد شد و شاید شاگردان مایلی کهن در ملوان دست پر از اراک به انزلی برگردند.

کوبل داوری این دیدار بر عهده محمدرضا فغانی است و فرزاد بهرامی، محمدرضا مدیرروستا و علی صباحی وی را در این امر یاری خواهند کرد.

گفتنی است این دیدار ساعت 18 در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار خواهد شد.

خبرنگار: "آلن حیدری"

پیش بازی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g6jnx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اکسین البرز-نساجی مازندران/ تفکرات مربی کهنه کار در برابر شاگرد سابق