تاریخ انتشار: 1395/05/16 21:29
کد خبر: 269502

منطق پرسپولیسی،احساس استقلالی

پیروز ی همراه با تفکر پرسپولیس در بازی امروز، تفاوت بازی منطقی این تیم را در برابر بازی های احساسی استقلال نشان داد.
منطق پرسپولیسی،احساس استقلالی

فرتاک ورزشی،شعیب نظری ؛ امروز پرسپولیس برد تا با هفت امتیاز از سه بازی نتایج قابل قبولی در سه هفته اول لیگ گرفته باشد ،آن چه که نگارنده از فوتبال ایران به یاد دارم، معجونی آمیخته از احساس و عشق و البته کمی منطق بوده است،اما برانکو ایوانکویچ از زمانی که وارد فوتبال ما شد شاید بیشتر از هر چشم رنگی دیگری، رو ی فوتبال احساسی ما خط کشید.

فوتبال ما با برانکو خاطرات خوبی را ماندگار کرده است که هنوز هم بیشتر اوقات با یادآوری آنها حس خوشایندی برما غالب می می شود .

برانکو فوتبال احساسی پرسپولیس را در لیگ گذشته تبدیل به فوتبالی منطقی کرد و انصافا هم نتیجه گرفت .

در این سه هفته بازهم برانکو نشان داد که به سختی در مقابل فوتبال احساسی ما مقاومت می کند تا اینچنین روی نوار موفقیت گام بردارد در حالی که در طرف مقابل، استقلال دیگر تیم پرافتخار و پرطرفدار کشور، چوب  تصمیمات احساسی خودش را می خورد و طرفداران بی شمارش هاج و واج به جدول رقابت ها نگاه می کنند  و شاید هنوز باور ندارند که استقلال پر مهره و مدعی، الان در انتهای جدول جا خوش کرده است.

درسی که مربیان خارجی به خصوص برانکو به فوتبال ما داده و می دهند دقیقا نقطه عطفش روی همین مسئله است که باید به سمت بازی و مدیریت منطقی حرکت کنیم نه احساسی ،به نظر می رسد پرسپولیس برانکو دربازی های  پیش رو و خصوصا در لیگ آسیا حرف های دلنشینی برای گفتن داشته باشد .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27jwyg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هرگردی ،گردو نیست / استقلال منصوریان، هم بد باخت هم بد بازی کرد