تاریخ انتشار: 1396/02/17 17:43
کد خبر: 212318

سیف اللهی: مهم‌ترین گل کل فوتبالم را زدم

روح الله سیف اللهی بازیکن تیم سیاه جامگان بارها برای زدن گل از راه دور تلاش کرده ولی در اکثر مواقع دروازه بان ها و دیرک دروازه مانع از گلزنی او می شدند.
سیف اللهی: مهم‌ترین گل کل فوتبالم را زدم

 روح الله سیف اللهی هافبک تیم سیاه جامگان که موفق شد گل برتری تیمش در دیدار برابر پرسپولیس را به ثمر برساند، در مورد پیروزی برابر تیم سابق خود که منجر به حفظ سیاه جامگان در روز پایانی شد و همینطور مسائل پیرامونی، در گفتگویی  صحبت کرده است.

•  برتری مقابل پرسپولیس در روز پایانی؟

اول دوست دارم از همینجا برای دوست خوبم مسعود حسن زاده که در بازی با تراکتورسازی دچار پارگی رباط صلیبی شد، آرزوی سلامتی کنم که هر چه زودتر به فوتبال بگردد. بازی مقابل پرسپولیس هم آخرین فینال ما بود؛ تیمی که طرفداران زیادی دارد، چند هفته زودتر قهرمان مسابقات شد و با تمام قدرت مقابل ما بازی کرد. در مورد استفاده از بازیکنان جوان هم نمی توانیم خرده ای به مربی بگیریم، چرا که ذخیره ها هم با تمام توان بازی کردند و اگر خوب نبودند در پرسپولیس بازی نمی کردند. ما باید این بازی را می بردیم و فقط به بازی خودمان چشم داشتیم و تمام تمرکزمان روی بازی خودمان بود. خود را شکر امتیازات کامل را گرفتیم و تمام استان بعد از یک فصلی که اذیت شدند خوشحال شدند. تمام مشهد بعد از پیروزی ما خوشحال بودند و از هواداران مشهدی و پرسپولیسی تشکر می کنم که در این بازی هم ما را تشویق می کردند وهم تیم پرسپولیس را.

•  گلزنی از راه دور  و اینکه آیا قبلا هم از این ضربات زده بودی؟

از این ضربات قبلا هم می زدم ولی دروزاه بان ها و دیرک دروازه نمی گذاشتند توپ هایم گل شود. یکی دو تا هم زده بودم که از ورزشگاه بیرون رفته بود (باخنده). همیشه بعد از تمرینات با دو سه تا از بچه ها روی ضربات ایستگاهی تمرین می کنم. البته در بازی من فقط ضربه را زدم و همه تیم کنار هم بودند که این پیروزی رقم خورد. بدون شک این گل بهترین گل تاریخ فوتبالم بود و شب رویایی را پشت سر گذاشتم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشند و خوشحالم که مردم خوشحال هستند. انها من را بعد از بازی تشویق می کردند ولی من از آنها تشکر می کنم که به ما کمک می کنند.

•  گل احسان پهلوان که از راه دور به رادوشویچ زده بود را دیده بودی؟

موقعی که می خواستم ضربه بزنم مساقت توپ از دروازه زیاد بود. چهار پنج قدم که بر داشتم به این فکر کردم که مستقیم بزنم. قبلش باید این را بگویم که من هر چه دارم از امام رضا دارم و هر وقت خیلی گیر می کنم امام رضا را قسم می دهم و تا حالا فقط دو سه بار این کار را کردم. وقتی پشت توپ ایستادم امام رضا را به پسرش جواد قسم دادم و گفتم که گل بشود؛ قصدم نبود که از روی دیوار برود ولی وقتی از روی دیوار دفاعی عبور کرد، توپ ارتفاعش کم شد و پایین آمد و گل شد. همه زحمت کشیدند برای این گل و لطف امام رضا بود. بعد از اینکه گل زدمم تا دقیقه 90 بغض داشتم و منتظر بودم تیم بماند.

•  پارسال هم در استقلال خوزستان روز پایانی را جشن قهرمانی گرفتی. کدام روز را ترجیح می دهی؟

قطعا قهرمانی پارسال ولی این بازی برایم شیرین تر بود. مثلا رحیم زهیوی که پارسال گل زد قطعا از بچه های دیگر خوشحال تر بود.

•  صحبت های زیادی در مورد بازی دادن پرسپولیس به جوانان تیمش در مقابل تیم شما وجود دارد، اگر خودت در صبا بودی چه حسی پیدا می کردی؟

اول اینکه پرسپولیس باید با الوحده بازی کند. اینکه پرسپولیس چند هفته زودتر قهرمان شده قدرت این تیم را نشان می دهد. این تیم با تیم الوحده بازی دارد و قطعا در این بازی با توجه به اینکه احتمال مصدومیت برای بازیکنان وجود داشت، به بازیکنان جوان بازی داده است. اگر بازیکنان این تیم مصدوم می شدند چه کسی جواب می داد؟ قطعا بازیکنان ذخیره و جوان این تیم هم بازیکنان خوبی هستند که توانسته اند در تیم بازی کنند. ضمن اینکه در نیمه دوم سه بازیکن اصلی انها به ترکیب اضافه شدند و ما را خیلی اذیت کردند. از طرفی استقلال خوزستان هم ان طرف با تمام وجود بازی کرد ما نمی توانیم در کار مربی دخالت کنیم. این نظر مربی است و حتی مدیرعامل هم نمی تواند در کار مربی دخالت کند. در نهایت هم اتفاقات طوری رقم خورد که ما در لیگ ماندیم. این حرف و حدیث ها خنده دار است. الان هم پرسپولیس با الوحده بازی دارد و الان دیگر پرسپولیس ایران است و همه باید از این تیم حمایت کنیم.

•  در طول فصل مشکلات زیادی داشتید و سه مربی کنار تیم بود؛ اکبر میثاقیان چه برتری داشت که در نهایت باعث حفظ تیم شد؟

ما از اول فصل مشکلات زیادی داشتیم و همین ها باعث شد تا آقای کاظمی جدا شود. آقای عزیزی هم آمد که در تیم تحول ایجاد کند ولی در آن شرایط این اتفاق رخ نداد. وقتی میثاقیان آمد یک پرداختی کوچکی انجام شد؛ همین پرداخت در زمان خداداد عزیزی و آقای کاظمی هم انجام شد و ما تا الان در مجموع 50 درصد پول گرفته ایم. وقتی آقای میثاقیان آمدند 8 فینال داشتیم و تساوی خوبی که برابر استقلال در ورزشگاه آزادی به دست آوردیم کلید ماندن ما استارت خورد. آقای میثاقیان هم که بمب روحیه است و کادر فنی خوبی هم داشتیم. آقای محمدی قبل از بازی ما با پرسپولیس به ما فیلمی را نشان داد که مفهوم آن این بود می توانیم  با یکدلی و اتحاد به هر چیزی برسیم ولی اگر با هم نباشیم این اتفاق رقم نخواهد خورد.

•  به نظرت سیاه جامگان سال بعد چه اتفاقی در انتظارش است؟

امسال خیلی سختی کشیدیم. اگر این روند برای هر تیمی به وجود بیاید کمر خم می کند. چرا باید مردم و مسئولان تیم تا هفته های پایانی استرس داشته باشند. فکر می کنم باید یک فکر اساسی برای تیم بکنند و حیف است که این تیم به دسته پایین تر سقوط کند. بابات افتادن ماشین سازی و صبا که دو نماینده استان تبریز و قم بودند هم من ناراحت شدم. تیم سیاه جامگان طرفدار زیاد دارد و این تیم را به نام ابومسلم می شناسند ولی باید فکری به حال این تیم شود. امیدوارم آقای عباسی تجدید نظر کند و مسئولان هم به تیم کمک کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rvgmm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



دو بازیکن پرسپولیسی در آستانه جدایی از سیاه جامگان