تاریخ انتشار: 1396/02/17 21:12
کد خبر: 212272

لیست برانکو و استراتژی پرسپولیس لو رفت/ترکیب ۹۶_۹۷ پرسپولیس مشخص شد

لیست مورد نیاز پرسپولیس برای فصل ۹۶ مشخص شد

پرسپولیس برای لیگ هفدهم در پی حضور هر چه قدرتمندتر خود می باشد و باید  به همین منظور در نقل و انتقالات حضوری موفق و موثر داشته باشد که در این مطلب سعی به بررسی لیست مورد نیاز سرخ پوشان داریم.

گلر:با وجود برخی از گمانه زنی ها بیرانوند می ماند.

مدافع:درخواست جذب دو بازیکن داده شده در صورتی که یه دفاع وسط دیگر از لیست اول برانکو گرفته بشود که از بازیکنانی چون ناطق و عبداله زاده،کوروشی نام برده میشود محمد انصاری به پست دفاع چپ میرود و ربیع خواه میماند اما در صورتی که باشگاه به هردلیل سعید آقایی یا مصلح،پیمان شیرزادی جذب کند قدری شرایط عوض میشود

هافبک:اولویت برانکو حفظ استخوان بندی این پست است که تا حدودی این اتفاق انجام شده است که فقط بحث ماندن سروش رفیعی و کمال میماند که احتمال ماندن اولی بیشتر از دومی است و در پست هافبک تدافعی احتمالا شهاب کرمی از پرسپولیس جدا میشود و از بین نوراللهی و یک بازیکن دیگر که فعلا نامش محفوظ است و سابقه گلزنی به تیم رغیب را دارد جذب میشود البته ظاهرا اولویت اصلی با احمد است.

در پست وینگر هم آدام همتی مدنظر برانکو است که به زودی قرار دادی را با پرسپولیس منعقد میکند.

سیامک نعمتی،مهدی ترابی،امید جهانبخش از بازیکنان مدنظر باشگاه هستند که همچنان روی آنها به جمع بندی کاملی باشگاه نرسیده است.

مهاجم:درباره جذب منشاء حرف و حدیث زیاد است اما باشگاه امیدوار به رفع مشکل ممنوعیت بازیکن خارجی است و در صورت حل شدن این موضوع تا حدود بسیار زیادی میتوان گادوین منشاء را پرسپولیسی دانست.

برای این پست شاید بازیکن جوان دیگر هم جذب شود.

تا چند روز آینده تکلیف نقل و انتقالات پرسپولیس مشخص می شود و به نظر میشود پرسپولیس تا قبل از اردوی پیش فصل کامل شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45kox9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مشکل بزرگ سر راه پرسپولیسی شدن بازیکن ملی پوش

در صورت آمدن به پرسپولیس جانشین انصاری می شود